Gå til innhold

Compaq Evo n610c (pris?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte i august en Acer TM634 med SXGA+-skjerm, P4m 1,8Ghz, 512MB minne, GF2Go, DVD/CD-leser, 30GB HD. Denne maskinen var i uklanderlig stand, ingen døde piksler. Jeg prutet denne ned på 9500 eller rundt der, og det var med bedrift-til-bedrift-over-natten-ekspress-frakt. Denne maskinen kan sammenlignes med din ganske godt, og vha det så skulle en pris på 7500 være maksimum jeg hadde betalt for den maskinen du har fått tilbud på. Personlig hadde jeg ikke betalt mer enn det i alle fall, og da skulle frakt vært inkludert.

PS: Hvor mange tror du sitter her VENTENDE på at du skal spørre om hva en maskin er verdt mellom 22-00 på en tirsdag kveld/natt...! Ikke bump, er så lite trafikk på bærbare-delen at trådene holder seg ganske høyt oppe uansett...! Plus det strider vel mot retningslinjene...

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Endret av kjello2
Lenke til kommentar

Litt avhengig av om dette er en maskin med 14.1" SXGA+ skjerm (1400x1050), eller XGA versjon. Stod ingenting om harddiskstørrelse osv på den, men hvis det er toppmodellen m/ SXGA+ ville jeg nok strukket meg lenger enn 7500 for denne. Er en meget god maskin, ville foretrukket denne langt fremofor Acer 63x maskinen nevnt i forrige melding.

Hvis det følger med kvittering, og evnt. trådløst lan / bæreveske ville jeg vurdert å strekke meg til max 9000-10000 for en slik. Er tross alt nesten 3 års garanti igjen, og dette er en proff maskin på 2,2 kg .-)

Lenke til kommentar
Maskinen har SXGA+ skjerm (1400x1050) 30BG harddisk, ingen bæreveske eller lan kort men det var med kvittering som viser at den er 8 mnd gammel.

Da hadde jeg gitt et bud på 8500.

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Endret av kjello2
Lenke til kommentar

Det synes jeg høres litt merkelig ut, da jeg mener at denne maskinen (hvertfall i Norge) har 40 GB harddisk på modellene med SXGA+ skjerm.

Bud på 8500,- høres fornuftig ut, aboslutt en maskin å vurdere til den prisen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...