Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Etterspill (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noterer meg ufinheter og personangrep med en gang man støtter Trump. Det forteller meg bare at jeg støtter riktig side i politikken. 
 

Dette var nok en tankevekker for mange Amerikanere som ikke var helt sikre på om de skulle stemme Trump eller ikke. Når man ser korrupsjonen fra Biden administrasjonen der de først prøver å fjerne han fra stemmesedlene og nå prøver å fengsle han, ja da er det ikke tvil om at det må et maktskifte til før USA blir en bananrepublikk, med mindre det er for sent. 
 

Jeg hadde håpet på Vivek Ramaswamy som presidentkandidat, men når begge sider foretrekker gamlinger så tar jeg til takke med Trump. Han får mye å rydde opp i etter Biden om de ikke klarer å forhindre han å stille til valg. 
 

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (2 minutter siden):

Noterer meg ufinheter og personangrep med en gang man støtter Trump. Det forteller meg bare at jeg støtter riktig side i politikken. 
 

Dette var nok en tankevekker for mange Amerikanere som ikke var helt sikre på om de skulle stemme Trump eller ikke. Når man ser korrupsjonen fra Biden administrasjonen der de først prøver å fjerne han fra stemmesedlene og nå prøver å fengsle han, ja da er det ikke tvil om at det må et maktskifte til før USA blir en bananrepublikk, med mindre det er for sent. 
 

Jeg hadde håpet på Vivek Ramaswamy som presidentkandidat, men når begge sider foretrekker gamlinger så tar jeg til takke med Trump. Han får mye å rydde opp i etter Biden om de ikke klarer å forhindre han å stille til valg. 
 

 

Ikke noe angrep fra meg, bare tydelig at du sliter veldig psykisk. 

Skaff hjelp. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Under utspørringen så fortalte det ene jurymedlemmet at han fikk alle sine nyheter fra TruthSocial og X/Twitter.  Derfor uventet at en enstemmig jury fant han skyldig på alle punkter. Sier noe om hvor sterk sak aktoratet hadde.

Sjekk nummer 2 her.

image.png.42b1cc041e2926666b4ae6c7d69ef614.png

Endret av uname -i
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Håper at hverken Biden eller Trump blir gjenvalgt. Tenker det er på tide at en voksen ansvarlig person samler landet. Er lei av Bidens surring, Trumps sutring og alle menneskene som tror de har noe å si i debatten, men som ikke har den minste forstand på politikk og økonomi fordi de har like god innsikt i dette som bikkjer.

Endret av Auto Asmodeus
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (26 minutter siden):

Dette var nok en tankevekker for mange Amerikanere som ikke var helt sikre på om de skulle stemme Trump eller ikke. Når man ser korrupsjonen fra Biden administrasjonen der de først prøver å fjerne han fra stemmesedlene og nå prøver å fengsle han, ja da er det ikke tvil om at det må et maktskifte til før USA blir en bananrepublikk, med mindre det er for sent. 

Er det dette som er de sanne faktiske forhold altså?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
uname -i skrev (20 minutter siden):

Under utspørringen så fortalte det ene jurymedlemmet at han fikk alle sine nyheter fra TruthSocial og X/Twitter.  Derfor uventet at en enstemmig jury fant han skyldig på alle punkter. Sier noe om hvor sterk sak aktoratet hadde.

Sjekk nummer 2 her.

image.png.42b1cc041e2926666b4ae6c7d69ef614.png

Men hva med nr 4? Eller nr 2 av alternates?

Tror ikke man skal henge seg opp i denne tabellen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
VifteKopp skrev (39 minutter siden):

Dette infamøse jurymedlemmet fulgte visstnok kun med på Truth Social fordi han var aksjemegler og ville vite hva Trump drev med, fordi det påvirket kursene.

Rart at en aksjetrader kun følger med på X og TruthSocial og ikke noe annet som for eksempel CNBC eller Wall Street Journal.

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (22 minutter siden):

Demokratene og deres lakeier er livredde for at Trump kommer til å vinne

Det er vel ikke uten grunn? Det kan jo se ut som Trumf kan bli et Usa's svar på Putin og i verste fall en fare for demokratiet?
Så det er jo flere enn Demokratene som ser grunn til å frykte faren for det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
uname -i skrev (15 minutter siden):

Rart at en aksjetrader kun følger med på X og TruthSocial og ikke noe annet som for eksempel CNBC eller Wall Street Journal.

Mye rare mennesker der ute.

Vi har en i tråden som tror Trump er ren som en engel og at Joe Biden bestikker jurymedlemmer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Delvis said:

Det er vel ikke uten grunn? Det kan jo se ut som Trumf kan bli et Usa's svar på Putin og i verste fall en fare for demokratiet?
Så det er jo flere enn Demokratene som ser grunn til å frykte faren for det?

Snakker du av erfaring da eller, for de siste 4 årene Trump satt som president gikk jo ganske rolig for seg, bortsett fra hylekoret på venstresiden.
 

God økonomi og null kriger. Kjempefarlig mann gitt. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
sedsberg skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner egentlig ikke alt oppstyret. Det er jo ikke som om dette får noen konsekvenser for Trump.

Det får masse konsekvenser.

Han blir mer uspiselig for ubestemte/uavhengige velgere. Han må bruke tid og ressurser på en anke. Taper han valget får han mest sannsynlig husarrest som han ikke kan ugyldiggjøre.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

De fleste vil vel bare få mer sympati for ham. Jo mer han griner jo flere velgere får han. Og det er jo ikke som om han gjør så mye selv. Han har garantert advokater og PR-team som gjør det meste. Og bare gir ham streng beskjed om å ikke si noe som helst annet enn det som kommer opp på teleprompteren når han står og taler. Om det så betyr å stå stum som en ape når den feiler.

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (1 minutt siden):

Snakker du av erfaring da eller, for de siste 4 årene Trump satt som president gikk jo ganske rolig for seg, bortsett fra hylekoret på venstresiden.
 

God økonomi og null kriger. Kjempefarlig mann gitt. 

Eh ja. Det er forsåvidt riktig det, bare stiller spørsmålet jeg.
Så Robert De Niro  i går snakket om at det ville bli diktatur med Trumf, og har hørt det nevnt før også. Men det er kanskje ikke så farlig som noen vil ha det til likevel da?
Nei ærlig talt så er jeg temmelig usikker på hva jeg skal tro :shrug:

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...