frekri Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 Han er jo til de grader selvsikker. Han snakker og argumenterer som om det er en spøk. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 17. mai 2021 Populært innlegg Del Skrevet 17. mai 2021 Han slår meg som en person som ikke hadde klart å planlegge to timer frem i tid, selvom han hadde en tidsmaskin til rådighet... Mannen er eksentrisk, og lever i nuet, jeg tro vi alle skal være forsiktig med å ta råd fra denne mannen, selvom han er jovial og ærlig. 10 Lenke til kommentar
frekri Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2021 Hvem i samfunnet vår bør vi stole på? Hvem er det motsatte av slik du beskriver han? Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 17. mai 2021 Populært innlegg Del Skrevet 17. mai 2021 frekri skrev (1 minutt siden): Hvem i samfunnet vår bør vi stole på? Hvem er det motsatte av slik du beskriver han? Folk som har utdanning innenfor sine fagfelt. Som du sikkert har fått med deg dersom du har sosiale medier, så har vi omtrent 3.5 millioner eksperter på koronavirus her i landet, mange av de er sikre i sin sak, men jeg holder fortsatt en knapp på de som har utdanning innen smitsomme sykdommer og feks testing av disse, fremfor en kar som er kjendis fordi han var på fylla i syden. 22 6 Lenke til kommentar
frekri Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2021 Grunnen til at jeg spør er at jeg tenkte kanskje Jonas Gar Støre kunne vært en. Men det er tusenvis av innlegg her på at han er helt korka i huet. Men nesten ingen om at Charter-Svein er korka i huet. 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 (endret) frekri skrev (2 minutter siden): Grunnen til at jeg spør er at jeg tenkte kanskje Jonas Gar Støre kunne vært en. Men det er tusenvis av innlegg her på at han er helt korka i huet. Men nesten ingen om at Charter-Svein er korka i huet. For når det kommer til Charter-Svein, så er det ingen tvil Angående JGS så kan det diskuteres om han er det eller ei. Spøk til side, det er bare mere interessant å diskutere JGS en Ch-Svein. Endret 17. mai 2021 av Duriello Lenke til kommentar
frekri Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2021 Jeg får ta det for god fisk. Siden du argumenterer så godt. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 17. mai 2021 Populært innlegg Del Skrevet 17. mai 2021 (endret) Man trenger ikke innlegg for å forstå at CharterSvein er korka, han er jo en offentlig klovn, en hoffsnarr. At folk setter sin lit til han synes jeg faktisk er helt utrolig, mannen har jo ikke kontroll på noen verdens ting. Jeg forstår at han og hans meningsfeller er lei nå, at smitten er lav og at det tilsynelatende er tullete med så strenge restriksjoner, men når vi er så nære fullvaksinering, så er det også forståelig at man ikke åpner og risikerer enda en bølge, da vi allerede har gått i den fella et par ganger. Da tenker jeg det er bedre å høre på de som kan dette, og som maner til å holde ut noen måneder til. Endret 17. mai 2021 av Baranladion 11 Lenke til kommentar
frekri Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2021 Men det finnes en tråd her fra tidlig i mars hvor en spør hva slags senskader andre har fått. Og han har ikke fått ett eneste svar. Hvor er de som har hatt korona? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 frekri skrev (Akkurat nå): Men det finnes en tråd her fra tidlig i mars hvor en spør hva slags senskader andre har fått. Og han har ikke fått ett eneste svar. Hvor er de som har hatt korona? Du mener hvorfor ikke det ligger lik strødd i gatene og sykehusene er fulle, og at krematoriene er overarbeidet? Vel.... det er jo nettopp fordi vi har hatt de restriksjonene vi har hatt, i motsetning til feks India m.fl. Vi har nesten ikke hatt smitte og død her, vi har håndtert det på riktig måte, hadde Svein fått styre, så hadde han ikke trengt å stille det spørsmålet. 3 Lenke til kommentar
frekri Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2021 Kjenner du noen som har hatt korona? Jeg kjenner ingen. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 Ja, jeg kjenner flere, men ingen som har blitt alvorlig syke. Men insinuerer du her at viruset ikke finnes? Husk at det kun er 100.000ish som har hatt viruset i Norge, det er 2% av befolkningen, så dersom du ikke bor der det har vært mye smitte, så er det ikke helt unaturlig at du ikke kjenner til noen som har hatt det 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 Vet du noe om Svein som vi ikke vet? Vi snakker ikke om en anerkjent smittevernsoverlege her. Lenke til kommentar
frekri Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2021 Kan vi ikke ha en samtale om et tema uten at jeg må mene det motsatte av deg? Jeg bare lurte på hvorfor Charter-Svein ofrer venner og jobber for å uttale seg om noe han ikke vet noe om. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 Jeg bor heldigvis i en kommune som har hatt totalt 4 eller 5 smittede, hvor alle ble isolert med en gang. Jeg kjenner dog en del folk rundt om i verden som har vært smitted, iallefall en av de plages med pustebesvær nå 3 mnd etter "friskmelding". Ikke røyk eller annet som medvirkende årsak. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 frekri skrev (Akkurat nå): Kan vi ikke ha en samtale om et tema uten at jeg må mene det motsatte av deg? Jeg bare lurte på hvorfor Charter-Svein ofrer venner og jobber for å uttale seg om noe han ikke vet noe om. Det er mange som uttaler seg akkurat som CharterSvein, forskjellen er at han er en mediapersonlighet. Han lever av å være i rampelyset, de som tror på hva han sier, er jo folk som også har bommet litt på hva dette handler om. Han sier det han tror og føler, det er greit nok det, men han har absolutt ingen bakgrunn,utdanning eller kompetanse som gjør det verdt å i det hele tatt høre på han. 6 Lenke til kommentar
frekri Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2021 En journalist jeg kjenner, sjekket om det var blitt flere ledige sykehjemsplasser i Sverige etter så mange hadde dødd. Men han sa at det ikke var noen endring. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 (endret) frekri skrev (1 minutt siden): En journalist jeg kjenner, sjekket om det var blitt flere ledige sykehjemsplasser i Sverige etter så mange hadde dødd. Men han sa at det ikke var noen endring. Kanskje de hadde lange køer på forhånd, who knows? 🤔 Endret 17. mai 2021 av Duriello Tegnsetting Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 16 minutes ago, frekri said: Men det finnes en tråd her fra tidlig i mars hvor en spør hva slags senskader andre har fått. Og han har ikke fått ett eneste svar. Hvor er de som har hatt korona? Du kan jo umulig ha fulgt med i trådene her eller avisene. Men jobben får du gjøre selv. 1 Lenke til kommentar
frekri Skrevet 17. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2021 Theo343 skrev (1 minutt siden): Du kan jo umulig ha fulgt med i trådene her eller avisene. Men jobben får du gjøre selv. Jeg tror Korona er ekte. Bare lurte på hvorfor noen mente noe annet. Hvorfor er det ikke lov å snakke om temaet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå