SuperMorten Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Når jeg høyreklikker på en fil dukker det opp en drøss med alternativer. Noen som vet hvor og hvordan jeg endrer på dette? Endret 6. januar 2004 av SuperMorten Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Valgene under Send til redigerer du i alle fall ved Start->Kjør->sendto her kan du fjerne og legge til mål. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Kjør som følger (unnskyld engelsk språk, men det er det jeg har for hånden): 1. Åpne "My Computer" 2. Klikk "Tools" - "Folder Options..." 3. Velg fanen "File Types" 4. Finn riktig filending til den/de filene du ønsker å redigere høyreklikk menyen på. 5. Klikk så "Advanved" og slett de valgene du ikke ønsker! Du fikser vel dette? Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Dette kommer jo helt an på hvilke alternativer du får opp. Enkelte programmer legger til slike alternativer på egen hånd. Litt mer info hadde vært greit. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har også lurt på dette, det er endel programmer hos meg som har lagt inn ting på menyen til Foldere. Finner disse tingene på "File folder" slik som Solaris forklarer, men det er ikke mulig å slette. Edit og Remove knappene er disablet. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 For ikke å snakke om valget man får ved å høyreklikke på et tomt område i en mappe og velge Ny, særlig om man har installert endel programmer... Noen som vet hvordan man redigerer dette valget? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 For ikke å snakke om valget man får ved å høyreklikke på et tomt område i en mappe og velge Ny, særlig om man har installert endel programmer... Noen som vet hvordan man redigerer dette valget? Dette valget kan man endre på ved å bruke ett tweake program som f.eks tweakui som du finner hos microsoft.com Til hovedspørsmålet er det vel en måte å gjøre det på via registeret eller via de programmene som du har lagt inn som f.eks winzip, eller winrar. (i winrar : options -> settings -> integration -> fjern krysset i integrate winrar into shell) Det går og an å søke etter problemet på f.eks google.com Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 http://www.windows.no/art.php?artikkelid=4638 Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Supert! Mange gode svar. Tror det var det Solaris skrev, jeg letet etter. Testet det som stod på windows.no, men ingen ting skjedde... Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Fikk fjernet en del valg ved det Solaris skrev, men jeg fant ikke alle... Litt slit å lete gjennom alle. Hadde også vært kjekt hvis noen visste det baldviking lurte på. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hadde også vært kjekt hvis noen visste det baldviking lurte på. Det er som ronnyaa er inne på, Tweak UI. En innstilling som heter Templates. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå