John Kr Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Hei Folkens Beklagligvis har jeg ikke søkt i forumet om dette tema. Dersom dette er tatt opp tidligere så før meg dit med en link. Hvordan kan jeg avinstallere MS messenger 4.7. Er ikke det noen triks for å få dette til. Jeg ønsker å installere 6.1. Hva mener dere om dette? Edit: skrivefeil Endret 6. januar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
MaXimu Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg også har problemer med det..Det kommer opp at msn messenger logget ut fordi jeg ble pålogget på en annen maskin a.k.a. Microsoft Messenger.. Trått.. Hvordan fikser jeg det? Har prøvd å ta det bort med Installer Windows filer, men funka ikke der ihvertfall.. Forslag? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Start-> Kjør Kopier dette inn i kommando-linjen: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Fjerning av msm:Start- Run- blå kopier inn linja under-Ok. RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Super takk til dere alle. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Start-> Kjør Kopier dette inn i kommando-linjen: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove tnx, funka dønn Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Blir hele programmet fjernet eller blir bare start ikonet fjernet fra programmerlista? Ble bare litt usikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå