Jovia Skrevet 15. mai 2021 Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) Vi er fire personer på småbruket. Jeg som eier og tre leieboere. Ingen av de som leier skal til familie, for de bor langt unna, og den ene har ikke familie. Jeg skal heller ikke feire med familie, for har mye jobb å gjøre her. . Jeg har egen bålpanne og grillplass på tomta her. Jeg bare lurer på om det er invaderende? Jeg er ikke særlig sosial selv, men tenker mest på den unge studenten her og hun uten familie. Og dette blir utendørs og trygt. Er redd ingen av dem er interessert 😄 har masse mat og god drikke uansett. Skal jeg bare be dem sånn uhøytidelig? Endret 15. mai 2021 av Jovia Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 16. mai 2021 Del Skrevet 16. mai 2021 Du kan ikke gjøre alle til lags heter det. Folk er forskjellige og ikke forvent at alle stiller opp, men samtidig er jeg ganske sikker på at noen av dem gjør det. Jeg sier kjør på. Lenke til kommentar
lobelia Skrevet 16. mai 2021 Del Skrevet 16. mai 2021 For en koselig tanke! Gjør det uhøytidelig og litt lavterskel å delta. Her skal jeg bare feire med familien. Tidlig opp for 17. mai frokost. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 16. mai 2021 Del Skrevet 16. mai 2021 Jim Beam bourbon whiskey, pølse i brød og pavlova her. Prøver å dra igang ny tradisjon i svigerfamilien med full pupp fra start av. Svigerbror imponerte i fjor. Får se med de andre i år. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 16. mai 2021 Del Skrevet 16. mai 2021 Hadde blitt hjemme hvis jeg var alene. Imidlertid vil min bedre halvdel at vi tar turen over til familien hennes i morgen 😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå