timmi_d Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) ok da! prisforskjellen er 1,7k, og jeg skrev NESTEN 2k! jeg snakker for meg selv nå, og jeg er mest interessert i hva telefonen koster med et ungdoms abonnement og ikke hva den koster med privat+ osv. der er sikkert prisforskjellen mye mindre p.g.a at telenor har kampanjepriser med privat+ på E700. de fleste kjøper telefonen hos en nærbutikk og ikke en webshappe, og så vidt jeg vet er prisforskjellen enda større der. at E700 er en mangelvare stemmer nok det, men da synes jeg det er veldig rart at så sinnssykt mange har klart å skaffe seg den allerede i denne lille byen langt nord jeg bor i. hvis E700 er mangelvare så eksisterer ikke Z600. ettersom det jeg har lest, har ikke SE satset på Z600 i norge og det kommer de ikke til å gjøre heller. denne telefonen har solgt noe enormt i asia, det er alt jeg vet. uansett så er min mening at Z600 er helt klart MER for pengene. mulig det er 700 forskjell med detta netcom abonnementet dere driver og snakker om. det gidder jeg ikke sjekke engang. sist jeg sjekka var prisforskjellen rundt 1800-1900kr på el-kjøp neddi byen her, og som jeg har fått med meg har el-kjøp landsdekkende priser. Endret 7. januar 2004 av timmi_d Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) ok da! prisforskjellen er 1,7k, og jeg skrev NESTEN 2k! Nei, prisforskjellen er 0,7k (sjekk linkene til citizenx på nytt du) Og 0,7k er da ikke nesten 2k i det hele tatt Endret 7. januar 2004 av siemens:-) Lenke til kommentar
timmi_d Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 som du sikkert har funnet ut så skriver jeg bare mitt syn på saken. at amobils prisguide viser at det er 0,7k forskjell på mobilene uten abonnement på en eller annen jalla webshappe er mildt sagt uinteressant for meg. skal ikke kjøpe telefonen min på nettet, og som du sikkert har fått med deg så kjøper folk flest mobilen sin hos en telebutikk der de bor. jeg anbefalte bare hva JEG ville ha gjort. om solar har tenkt å kjøpe telefonen sin på nettet så kan han bare se bort fra det jeg har sagt om prisforskjellen, men fortsatt mener jeg z600 er mer for pengene. hadde samsung gitt ut E700 med bluetooth så hadde den nok kostet en del mer enn det den gjør i dag. blir litt vanskelig å sitte her og anbefale ting til en fyr som ikke har kommet med et eneste krav til hva han vil at telefonen hans skal inneholde. og som svar til han som skrev at E700's batteri minmum varer i 3dager så kan jeg med engang si at det er feil. en kompis av meg har fulgt alle "regler" for lading og hans batteri holder ikke i 3 dager om han bruker den mye. tviler sterkt på at dette er et produksjonsfeil tilfelle. Lenke til kommentar
timmi_d Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 for å avslutte denne diskusjonen så kan vi bare vente å se til amobil tester z600. da får vi svar på en del, og hvem som hadde mest rett og ikke! den som ler sist, ler best <timmi_d> Lenke til kommentar
mphones Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 for å avslutte denne diskusjonen så kan vi bare vente å se til amobil tester z600. da får vi svar på en del, og hvem som hadde mest rett og ikke! den som ler sist, ler best <timmi_d> ta en titt der du.. på Page 3 å.... http://www.samsunghandphones.com/E700pics.htm Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Innmari stor forskjell på night mode bildene.. Men så er det jo en side som er for E700 (akkurat som meg ) Og det er vel ingen som sjekker at de ike "kødder" med bildene?? Ikke veit jg.. Lenke til kommentar
eivindw Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg synes det er kjipt at E700 bare har dual band og ikke kan brukes i USA. Ganske rart iom. at eldre Samsung modeller har hatt triband.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 tror jeg kan få E700 uten abonoment til 3185,5 helt ny!, da blir jo prisforskjellen heller liten Lenke til kommentar
timmi_d Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) z600 har triple band(triband) jeg betalte 2200 for min z600(telenor:djuice) hvordan får du tak i en e700 så billig? Endret 8. januar 2004 av timmi_d Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 for å avslutte denne diskusjonen så kan vi bare vente å se til amobil tester z600. da får vi svar på en del, og hvem som hadde mest rett og ikke! den som ler sist, ler best <timmi_d> ta en titt der du.. på Page 3 å.... http://www.samsunghandphones.com/E700pics.htm Du linker alltid til den siden. Design og bra kamera er ikke alltid det som skal til for at en mobil blir bra. Du tror kanskje det, men det er også lov å se hva som er på innsiden. Og sånn saken er så syns jeg at Z600 er et bedre kjøp fordi du får mer. CitizenX: Jeg vil heller si at Z600 er mangelvare og at det ikke er så veldig mange som har den. Jeg tror faktisk det er lettere å få tak i en E700 enn Z600. Lenke til kommentar
vånted Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 En funksjon som jeg syns er litt tøff på SEz600 er jo at du kan linke med bluetooth på spillene, sende bilder over bluetooth etc.. dette går jo da sef ikke ann på e700... Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Bare for å vri litt på denne diskusjonen slik at den blir litt mer interessant for meg som ikke er såååå opptatt av utseende: Hvis z600 hadde hatt nøyaktig samme utseende som e700, ville det da vært noen grunn til å velge e700? Ivar Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Bare for å vri litt på denne diskusjonen slik at den blir litt mer interessant for meg som ikke er såååå opptatt av utseende: Hvis z600 hadde hatt nøyaktig samme utseende som e700, ville det da vært noen grunn til å velge e700? Ivar Bare minne egentlig. For min del synes jeg 2mb er mer en nok,når det hværken er videoinnspilling eller mp3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå