Gå til innhold

Newbie som vil lage litt farge på kabinettet...

Anbefalte innlegg

Heisann folkens! jeg er ny her :)

har lyst til å få litt farge på det grå midtower kabinettet mitt :(, men jeg trenger hjelp til hvordan jeg skal forandre det.. ;)

har veldig lyst til å ha et stort, svart Biohazard merke på den ene siden, og (kanskje) litt plexiglass på den andre siden...

Her kommer problemene mine:

Hvis jeg finner et passelig bilde av symbolet jeg vil ha, hvordan skal jeg lakkere det på? Printe ut, klippe ut og spraye inni? (vil gjerne vite hva slags lakk jeg skal bruke også.. billakk? ) :dontgetit:

Jeg er ingen elektriker, så jeg lurer også på hvordan man setter inn LED lys og hvordan man får strøm til de... :dontgetit:

Siste spørsmålet mitt er: Hvilke verktøy er best å bruke til å lage et plexiglass vindu i kabinettet? :dontgetit:

Hmm... kommer kanskje til å fikse alt til sommeren... (mus, tastatur, skjerm..) kommer til å trenge litt hjelp til det også ;)

Er 15 år btw, og spiller UT iAS :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skaff deg dremel på clahsern 200spenn, og våtslipepapir, og lakk, og litt plexi på microplex f.eks, eller om du vil slipppe de "stygge" gummilistene rund så kan du jo bare dra til en glassmester elns. og det der "merket" du skulle ha på siden fås kjøpt hus pc1.no, microplex.no og 3dfxcool.no

btw, slike signaturer er ikke lov, fjern det før en moderator får se den :p

mvh BalleMann

Lenke til kommentar

borte-vekk! ;)

har farge ideer nå og hvordan symbol jeg skal ha:

farge: svart og hvitt/grått

symbol/etch: Unreal Tournament logoen... (skal ha den på mus, tastatur, skjerm og kabinett :D )

angående tastaturet, er det mulig å ta av knappene og vaske dem, så sette dem inn igjen? (usikker på dette)

mitt er utrolig skittent og gammelt, men jeg gidder ikke å kjøpe nytt tastatur...

Lenke til kommentar
borte-vekk! ;)

har farge ideer nå og hvordan symbol jeg skal ha:

farge: svart og hvitt/grått

symbol/etch: Unreal Tournament logoen... (skal ha den på mus, tastatur, skjerm og kabinett :D )

angående tastaturet, er det mulig å ta av knappene og vaske dem, så sette dem inn igjen? (usikker på dette)

mitt er utrolig skittent og gammelt, men jeg gidder ikke å kjøpe nytt tastatur...

det er mye raskere og lettere og vaske dem med en fuktig fille/våtserviet og støvsuge

Lenke til kommentar

Du kan gjøre som en kamerat av meg gjorde på LAN i juleferien da han endret passordet sitt, men glemte det 2 sek etterpå: kaste det i veggen! da kan jeg love deg at tastene flyr!!! :yes::D ordentlig svar på spm: ja, du kan fint ta av tastene, og sette dem på igjen... men pass på space knappen, kan være litt tricky å få på igjen på noen tastaturer...

BTW: begynn å spill LMS i UT i stedet... på {VIP}serveren... se i sig'en min...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...