Gå til innhold

Hva er IQ-en din?


leafblade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, det kom litt feil ut.. Det som er dumt med den testen er at den favoriserer folk med teknisk utdannelse, dvs mye utregning av hastighet, areal og sånn.

 

Til sammenlikning har jeg tatt den testen hos nrk en eller annen gang og fått under 100.

 

Derfor er det dumt at folk går rundt og tror de er verdensmestre etter å ha tatt en vilkårlig test på nettet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

99 på den hi greiea .. men jeg bare tykka vilt på di siste 15 var alt for pes for meg og gidde

 

er som 99% av dette forumet dysletiker og kan ikke sitte i ro på prøver mer en 15min av gangen ...

 

er 22 og har funnet ut at det ikke er no vits og vent på at noen skal erklære meg for Geni når eg kan gjøre det selv ...

 

jeg er et J***a Geni :D

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Har hørt at elever som sitter mye på data er flinke på skolen.

Er de flinke på skolen har de generelt sett høy iq.

Å være flink på skolen har vel egentlig ikke noe med iq å gjøre?

En med iq på 150, som er tilstede 50% av timene og aldri jobber med skolen ellers vil nok få dårligere karakterer enn en med 100 i iq som jobber 5 timer hver dag etter skolen med skolerelaterte ting.

 

Men sånn generelt sett kan det vel stemme ganske godt.

 

Iq'en min får bli konfidensiell inntil videre. :wee:

Lenke til kommentar
Har hørt at elever som sitter mye på data er flinke på skolen.

Er de flinke på skolen har de generelt sett høy iq.

 

nåja.. hvorvidt du er flink på skolen har skummelt lite me iq å gjøre.. skummelt lite med hvor smart du er og.. ;)

 

det har med arbeidsinsatts og om du øver til prøver og gjør lekser.. ikke med hvor smart du er.. ;)

 

 

(fikk 1 på en krl prøve for litt siden.. ;) )

Endret av PandaMartin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...