Gå til innhold

Hva er IQ-en din?


leafblade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uff!! jeg har problemer med å åpne ei dør......

dør klarer du ikke, men du leser og skriver og bruker PC... :D

------------

 

 

Jeg fikk 122 på High IQ... Har ikke tatt de andre...

Windows XP har jo blitt brukervennlig da ;)

 

fikk forøvring også en sånn idiot høy IQ score på en annen side for ett par år siden 151 eller no slikt...så det å henge her kan kanskjer være svaret på det ja :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Hvad er spredning?

 

Fordelingen af IQ i befolkningen er nogenlunde normaldelt. Det vil sige at IQen grafisk fordeler sig symmetrisk som en klokkeform med 100 som middelværdi, og man bruger spredningen til at fortælle, hvordan kurven ser ud; ved en lav spredning er klokken klokke høj og smal, ved høj spredning er klokken lav og bred.

 

Med spredning er lidt ligsom med længdemål. I europa bruker vi centimeter, eller tommer og i USA inches. En pind er lige lang selv om du måler den med centimeter, tommer eller inches, men det giver forskellige værdier. Man ska blot fortælle sin måleenhed.

Lenke til kommentar
124 på Mensa.dk, 127 på International High IQ Society.

 

For et par år siden tok jeg noen andre IQ-tester. Det høyeste resultatet jeg fikk, var 146...

Røka noe rart i det siste eller? :p

Neida, har ikke det :-)

Mener å huske at jeg tok 3-4 tester på forskjellige websider. De var ganske like, så det er mulig at jeg hadde "lært" litt av de allerede tatte testene da jeg fikk 146.

Lenke til kommentar

Orker ikke ta de nå, depping og IQ-test hører sikkert dårlig sammen. Har fått den beregna til ~117 et sted, og fikk også det på den der "nasjonale IQ-test"-saken på NRK.

 

Anyhoo, er vel 10 eller 20 som må til for å åpne ei dør med et vanlig håndtak, så det skal nok litt til før det er SÅ ille. :)

 

Det er bare en ting som ikke rimer helt for meg; jeg scorer litt over gjennomsnittet på logiske og matematiske tester, men jeg er et rotehue uten sidestykke (blir bare ikke bedre), det der skjønner jeg ikke helt. :dontgetit:

Lenke til kommentar

fikk 128 på mensa.dk med 15 i spredning. Møtte opp på et Mensa opptak her i fjor eller noe. Ble beregna til rett under det som skulle til for å bli medlem, og det der stemmer jo bra med det.

 

Einstein besto ikke matte fordi læreren hata han. Han lekturerte læreren etc. - dreit han ut foran klassen så å si. Såvidt jeg har lært ba mattelæreren hans han så om å forlate klassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...