23042390n420 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 87... på mensa.dk... Gud... Men jeg skal bli professor i fysikk!! Lenke til kommentar
Mr-Crust Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Mr-crust fortjener årets bumpepris om ikke annet. Min iq er 134 på mensa sin, og 142 på illustrert vitenskap. Har tatt dem før, så vil ikke ta dem igjen for å ødelegge resultatet, men jeg føler meg ikke særlig smart. Sliter for tiden med masse logiske ting, men akkurat iq-tester er jeg flink til. Har hatt screenshots, men de har nok gått tapt i div formateringer av pcen. Jo, takk I løpet av lange netter finner man masse rart Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 124(spredning 15) på mensa. Glemte tiden, så ble ikke helt ferdig men whatever... IQ tester på nettet er noe bullshit uansett. Er man heldig kan man må langt høyere score enn man burde hatt. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Gjort i Paint, lurer på om jeg kunne lurt dere med PS har fått 139 på mensa sin tidligere, men synes tester på nettet er tull Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 du får iq etter hvor lang tid du bruker også så bare trykk i vei å du får kanskje over 200 Lenke til kommentar
edahl Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Gjort i Paint, lurer på om jeg kunne lurt dere med PS har fått 139 på mensa sin tidligere, men synes tester på nettet er tull Opplevde at High IQ Society-siden hadde masse eksplisitt kulturelt betingede spørsmål. Det virker som at alle får minst 116 der. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 En fyr i pararell klassen min måtte ta sånn IQ-test på skolen og fikk 150 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Faen, tok en IQ-test jeg hadde tatt før og fikk 118 den gangen og nå fikk jeg 106 ( den på mensa) Men på den andre fikk jeg 98 Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg fikk 144 på illustrert vitenskap sin for noen år tilbake, smartere enn 98% av befolkningen ifølge testen. Vil ikke ta flere tester i frykt for å ødelegge det gode resultatet. Synes IQ-tester er litt tullete egentlig Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg fikk 110 på den highiqsociety. Synes det er godt gjort når jeg er 16 egentlig. Jeg sa ikke ifra om min alder noe sted, så den er tydeligvis rettet til hele befolkningen. Dessuten syens jeg det var rart at det var litt historiske spørsmål og litt sånn "hvem skrev boken" da man kan ha lav iq og likevel helt tilfeldig nettopp ha lest den boken og dermed vite svaret. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fikk 123 på Mensa Ganske mye flaks vil jeg si Mange oppgaver jeg bare tippet på Lenke til kommentar
mesha Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fikk 126 på mensa..må si jeg er fornøyd;D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg fikk 110 på den highiqsociety. Synes det er godt gjort når jeg er 16 egentlig. Jeg sa ikke ifra om min alder noe sted, så den er tydeligvis rettet til hele befolkningen. Dessuten syens jeg det var rart at det var litt historiske spørsmål og litt sånn "hvem skrev boken" da man kan ha lav iq og likevel helt tilfeldig nettopp ha lest den boken og dermed vite svaret. Alder har fint lite med IQ å gjøre. Den logiske sansen øker ikke i samme hastighet som alderen din. Har du lyst på høyere IQ, holder det ikke å være kunnskapstørst og/eller skaffe seg masse livserfaring. Man må trene opp den logiske sansen. Om det er spørsmål som "Hvem skrev ****" er det vel bare å krysse ut testen med en gang. En slik test kan ikke være seriøs. Jeg ser ikke helt hva logikken (haha) med å ha med allmennspørsmål i en logisk test er. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg fikk 100 IQ på en test jeg selv lagde Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Fikk 125 på Mensa. Edit: Idag tok jeg den igjen og fikk 146. Det bør være et bevis nok for hvor lite jeg verdsetter slike IQ-tester. Endret 23. februar 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
greiven Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Fikk 135 i IQ på en test jeg tok nylig på mensa.no Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei. Disse testene er egentelig en vits... Det viktigste er å være praktisk anlagt slik at en klarer seg selv. Kansje de skulle ha laget en ny test ved å sette en del Mensa-glupinger på en øde øy, og se hvor lenge de levde. Hei, Fredag... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei. Disse testene er egentelig en vits... Det viktigste er å være praktisk anlagt slik at en klarer seg selv. Kansje de skulle ha laget en ny test ved å sette en del Mensa-glupinger på en øde øy, og se hvor lenge de levde. Hei, Fredag... Sikkert viktigere i den praktiske verdnen, men har ikke nødvendigvis så mye med logikk å gjøre. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 119 på mensa.dk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå