sdf123 Skrevet 14. mai 2021 Del Skrevet 14. mai 2021 Hei, Noen som har testet ut denne telefonen? Endelig noen som utfordrer Google Pixel på kompakt formatet. Virker rimelig perfekt. OS som er rimelig stock slik jeg forstår. Savner dog fingeravtrykk sensor bak, og ikke under skjermen. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 15. mai 2021 Del Skrevet 15. mai 2021 (endret) Jeg liker også tanken på mer kompakte telefoner. Det er jo stort sett bare iPhone SE 2020 som kan kalles skikkelig kompakt i dag. Denne ser for øvrig veldig lovende ut. Skulle ønsket meg en zoomlinse på kameraet, men ellers er den vel bra på det aller meste. 7.000 kr er jo ikke direkte billig, men dog rimeligere enn mye annet der ute idag. Den har vel en relativt ren versjon av Android 11 med ZenUI tweaks. Ikke så viktig for meg da jeg ikke er en sånn stock android fan allikevel. Skulle gjerne ha testet denne. Endret 15. mai 2021 av Sharpings Lenke til kommentar
bbios Skrevet 16. mai 2021 Del Skrevet 16. mai 2021 Sharpings skrev (18 timer siden): Jeg liker også tanken på mer kompakte telefoner. Det er jo stort sett bare iPhone SE 2020 som kan kalles skikkelig kompakt i dag. iPhone 12 mini er mer kompakt enn SE da. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 17. mai 2021 Del Skrevet 17. mai 2021 (endret) bbios skrev (18 timer siden): iPhone 12 mini er mer kompakt enn SE da. Ja, den er vel det, men for meg blir det for mye penger for for lite. Endret 17. mai 2021 av Sharpings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå