jaczdani Skrevet 26. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Fikk også min i dag, men ser at jeg får ikke 4G tale med Chilimobil eller Phonero. Har de siste oppdateringene. Merket også litt lugging, men mulig den jobbet med noe tungt i bakgrunnen siden den er ny oppstartet Oppdatering: Telia har visst trøbbel med 4G tale for de fleste i dag. Virker ikke på min iPhone 12 mini heller akkurat nå. Endret 26. mai 2021 av jaczdani Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 24 minutes ago, jaczdani said: Fikk også min i dag, men ser at jeg får ikke 4G tale med Chilimobil eller Phonero. Har de siste oppdateringene. Merket også litt lugging, men mulig den jobbet med noe tungt i bakgrunnen siden den er ny oppstartet Snapdragon 888 burde ikke lugge. Om den fortsetter å gjøre det er det bare noe feil i software som Asus nok fikser snart med en oppdatering. Lenke til kommentar
jaczdani Skrevet 28. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2021 Endte opp med å levere zenfone 8 tilbake på angrerett. Gikk heller for Oneplus 9 som har 4G tale støtte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. mai 2021 Del Skrevet 30. mai 2021 Butikken bør opplyse om telefonen støtter tale på dagens standard nett eller ikke. Det blir unødvendig mye retur og trøbbel ved unnlate å opplyse om dette. I mange av de store kjedene her i landet aner ikke betjeningen hva man spør om, og ja den støtter 4G er ofte svaret man får, og blir forklart at alle mobiler støtter 4G i dag. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 9. juli 2021 Del Skrevet 9. juli 2021 (endret) Noen som vet noe mer nå om Zenfone 8 + Telenor mtp. VoLTE og VoWIFI? Happybytes visste ingen ting, så fyrte av en mail til Telenor au. Har lag/ lugging blitt noe bedre for Zenfone 8 siden mai? Folk som har eid og brukt Zenfone 8 en stund: Happy? Edit: Legger ved en "two months later"-review fra AndroidPolice: https://www.androidpolice.com/2021/07/10/asus-zenfone-8-review/#1 Endret 10. juli 2021 av o-l-a-v Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 On 5/30/2021 at 12:14 PM, Nidar2 said: Butikken bør opplyse om telefonen støtter tale på dagens standard nett eller ikke. Det blir unødvendig mye retur og trøbbel ved unnlate å opplyse om dette. I mange av de store kjedene her i landet aner ikke betjeningen hva man spør om, og ja den støtter 4G er ofte svaret man får, og blir forklart at alle mobiler støtter 4G i dag. Jah. Brente meg på det der i dag. Synes det er fantastisk at Elkjøp selger mobiler til 10k med abb. som i praksis gjør mobilen ubrukelig for ringing nå som 2g/3g er minimalt. Så lurt var det å kjøpe på butikk uten angrerett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå