djplaya Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Heisann , Tror jeg har lagt inn en post om akkurat dette for ikke så lenge siden , men har fortsatt ikke klart og fikse det. Jeg har et prblem med lyden på pcn min , lyden henger seg når jeg spiller , hører på musikk og lignende , om den henger seg mens jeg bruker winamp , henger også winamp seg slik at jeg må slå av prossesen i task manager og så starte det opp på nytt for og og fikse det. Når jeg spiller er lyden der i 30 sek for og så at det blir stilt i en 5 minutter igjen , og om og om igjen. Jeg begynner og bli ganske irritert på dette , ikke går det ann og spille orntli , og ikke engang kan en stakkar få høre på musikk. Noen ganger har jeg dette problemet i et par uker , så er det bra et par uker også komemr det igjen. Hovedkortet jeg har er et Abit BD711 , Lydkortet er intergrert ( men det er bra nok til mitt bruk ) Tror det er Realtek. Noen som har samma hovedkort med samme erfaringer \ problemer eller noen som vet åssen jeg kan fikse det ? Har prøvd de driverne nederst på denne sida : Her Vet ikke hva forno mere jeg kan prøve ut jeg Mvh Kim Lenke til kommentar
litjkarn Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 testa nye drivere til alt som er på maskina? Lenke til kommentar
djplaya Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Hadde samme problemet før jeg formaterte for en stund siden , så ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå