Gå til innhold

Noen som har erfaring med flaggermuskasser?

Anbefalte innlegg

Virker som om jeg har fått en liten invasjon av flaggermus. Hører stadig krafselyder oppe fra loftet, og de siste årene har jeg funnet flere døde flaggermus i huset. I fjor fant jeg til og med en inne i klesskapet på soverommet. :sick:

Jeg har slett ingenting imot at de små krabatene flyr rundt og spiser myggen rundt her, men det hadde jo vært greit om de kunne ha funnet seg et annet sted å bo enn mitt loft.

Har lyst til å prøve og kjøpe en slik kasse som dette. Er det noen sjanse for at det vil få dem til å flytte ut fra loftet og inn i denne i stedet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke erfaring, men det virker slik siden Anticimex bruker det. 

Flaggermus er fredede, og dette vil Anticimex fortelle hvis de blir tilkalt. Men er det kun du som vet om dette, ja hvem vet hva som tilfeldigvis kan skje i hemmelighet 🔪 🦇

Lenke til kommentar

De flytter nok ikke frivillig inn i en slik kasse. Først må du finne ut hvor de kommer inn også få tettet åpningen. Det beste er vel å gjøre det når de er ute å jakter etter mørkets frembrudd så du ikke risikerer å stenge de inne. En sånn kasse kan vel hjelpe på slik at de ikke leter etter en ny åpning å komme inn gjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...