Nedward Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hva er die-temp på P3 da må vite det, har for en stund svidd av min Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 jeg vil oxo kjøpe d hovedkort med limt på cpu og blokk, mail meg. Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 dårlig nyheter: i dag røska jeg av blokka... hmm... hva satt under blokka? jeg tok en nærmere kikk, en avknekt amd-kjerne satt igjen! :razz: på selve cpu satt en bit med mye farger igjen :razz: den kasta jeg i søpla. de gode nyhetene: hovedkortet mitt er fritt, testa men en duron 600 rett etterpå. fyrte fint... har gått ned 2000 poeng i 3dmark 2001 :sad:. jeg tror jeg må begynne å gjemme ting som er skadelig for PC-en under påvirkning av alkohol. skal kjøpe ny cpu snart, en MP 2000+ kanskje. noen som er interisert i en knekt amd athlon xp 1800+(uten den fargesprakanes biten)? eller skal jeg lage halskjede av den (noen som er interisert i halsbåndet? :smile:) ps: pengeinnsamlinga til MP 2000+ er allerede påbegynt! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå