Dragonlove Skrevet 6. juli 2021 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2021 Hmm, må ha vært en hickup, restartet nå og ser det er på vei opp med hashraten Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 31. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2021 Er det Eth det lønner seg å mine nå? Driver med ett 3070 og 2060 super. Ser MH/s for disse greie ut? Ca 60/41 MH/s. Tror det skal være på ca gjennomsnittet. Men hva lønner det seg å mine nu? 😀 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. oktober 2021 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2021 FranZe skrev (32 minutter siden): Er det Eth det lønner seg å mine nå? Driver med ett 3070 og 2060 super. Ser MH/s for disse greie ut? Ca 60/41 MH/s. Tror det skal være på ca gjennomsnittet. Men hva lønner det seg å mine nu? 😀 Ja og Eth er mest lønnsomt. Ser her hva som er mest lønnsomt. https://whattomine.com/ Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 2. november 2021 Rapporter Del Skrevet 2. november 2021 Jeg har 2 gpu’er men vil bare mine på den ene. Er det mulig i minerstat å deaktivere ene gpu’en? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. november 2021 Rapporter Del Skrevet 2. november 2021 FranZe skrev (8 minutter siden): Jeg har 2 gpu’er men vil bare mine på den ene. Er det mulig i minerstat å deaktivere ene gpu’en? Hvorfor vil du bare mine på den ene? Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 3. november 2021 Rapporter Del Skrevet 3. november 2021 (endret) Dragonlove skrev (På 2.11.2021 den 13.54): Hvorfor vil du bare mine på den ene? Det var mest for å avlaste, siden andre kortet mistet oppunder halve mh/s under en viss annen bruk. Tenkte da å bruke ett eldre skjermkort til annet bruk enn mining. Men løste seg da jeg tok det ut igjen og bare kjører ett kort i maskinen. Endret 7. november 2021 av FranZe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå