x-bo Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har prøvet å koble til en orginal Xbox til PC via krysset nettverkskabel. Innstillingene i både xbox og PC står på automatisk. Får beskjeden network cable unplugged på Network connections instillinger i XP. Kabelen er i orden. Noen Gode ideer ?? Lenke til kommentar
beddda Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hvis tanken er å legge inn egne backup av spill etc. så går det ikke med en original xbox desverre Lenke til kommentar
MiniaturX Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ser ikkje ut so d går so bra ditte Inge.. Hmm.. Uansett, er det oen som vet om vi får alt vi trenger viss vi kjøper denne chippen, http://www.kanection.co.uk/product.php/261...53de4be565e207c eller om vi trenger noen form for software eller annen hardware!? vi er litt grønne , eller hva "x-bo" ?! Lenke til kommentar
x-bo Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 hvis tanken er å legge inn egne backup av spill etc. så går det ikke med en original xbox desverre Tanken var å få denne på nettverk med PC'en. Dette må da gå fordi det er vel en av mulighetene for å få Xbox live igang -> altså via nettverkskortet og delt internett tilgang. Noen som vet hvordan oppsettet i xbox og i pc'en skal være ?? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du får ikke xboxen din i nettverk med pc'en uten å modifisere den. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Tanken var å få denne på nettverk med PC'en. Dette må da gå fordi det er vel en av mulighetene for å få Xbox live igang -> altså via nettverkskortet og delt internett tilgang. Noen som vet hvordan oppsettet i xbox og i pc'en skal være ?? Bruker selv dette oppsettet for å komme meg Live. Xbox gjør jeg ingen innstillinger på, lar den finne ut av det selv. PC må settes opp med delt internettoppkobling. Er du helt sikkert kablen din virker/er krysset? Får nettverkskortet i xbox noe som helst kontakt, blinkende lys eller noe slikt? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Du får ikke xboxen din i nettverk med pc'en uten å modifisere den. Enkelt og greit. joda det får du, om bare skal share en internett tilkobling til x-boxen, det lureste er nok å kjøpe en router, om ikke "bridger" du bare de 2 aktuelle nettverkskortene. Endret 8. januar 2004 av zaico Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du får ikke xboxen din i nettverk med pc'en uten å modifisere den. Enkelt og greit. joda det får du, om bare skal share en internett tilkobling til x-boxen, det lureste er nok å kjøpe en router, om ikke "bridger" du bare de 2 aktuelle nettverkskortene. Nå var det ikke det han spurte om. Spørsmålet var å koble en original xbox til pc med krysset nettverkskabel, og det er bare å glemme. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Du får ikke xboxen din i nettverk med pc'en uten å modifisere den. Enkelt og greit. joda det får du, om bare skal share en internett tilkobling til x-boxen, det lureste er nok å kjøpe en router, om ikke "bridger" du bare de 2 aktuelle nettverkskortene. Nå var det ikke det han spurte om. Spørsmålet var å koble en original xbox til pc med krysset nettverkskabel, og det er bare å glemme. Han sier han skal bruke xbox live! Da kan han bridge nettverkskortene i pcen hans og bruke crossover mellom pc og x-box. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du får ikke xboxen din i nettverk med pc'en uten å modifisere den. Enkelt og greit. 1597488[/snapback] Ikke si sånt da. Med mediacenter osv er jo xbox'en laget for det... så vennligst spar deg for slikt, skaper bare frustrasjon. Har selv -umodda- 360 men ser enda filmer fra PC'n gjennom 360'n. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Og hva har du røyka?? Denne tråden er mer enn 3 år gammel og det var den gamle xboxen som ble diskutert her. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Og hva har du røyka?? Denne tråden er mer enn 3 år gammel og det var den gamle xboxen som ble diskutert her. 7728964[/snapback] Kjøttboller... kjøttboller har jeg røyka, litt mye faen i de. Etter det reiste jeg tilbake i tid, framover, og deretter tilbake igjen. Så levde jeg meg 3 år på etterskudd og posta. Sorry, blei forvirra av alt det der Endret 15. januar 2007 av sinnadyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå