Gå til innhold

Nettverk -> Xbox til PC

x-bo

Anbefalte innlegg

Har prøvet å koble til en orginal Xbox til PC via krysset nettverkskabel.

Innstillingene i både xbox og PC står på automatisk.

Får beskjeden network cable unplugged på Network connections instillinger i XP.

Kabelen er i orden.

Noen Gode ideer ?? :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis tanken er å legge inn egne backup av spill etc. så går det ikke med en original xbox desverre

Tanken var å få denne på nettverk med PC'en. Dette må da gå fordi det er vel en av mulighetene for å få Xbox live igang -> altså via nettverkskortet og delt internett tilgang.

Noen som vet hvordan oppsettet i xbox og i pc'en skal være ??

Lenke til kommentar
Tanken var å få denne på nettverk med PC'en. Dette må da gå fordi det er vel en av mulighetene for å få Xbox live igang -> altså via nettverkskortet og delt internett tilgang.

Noen som vet hvordan oppsettet i xbox og i pc'en skal være ??

Bruker selv dette oppsettet for å komme meg Live.

Xbox gjør jeg ingen innstillinger på, lar den finne ut av det selv.

PC må settes opp med delt internettoppkobling. Er du helt sikkert kablen din virker/er krysset? Får nettverkskortet i xbox noe som helst kontakt, blinkende lys eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Du får ikke xboxen din i nettverk med pc'en uten å modifisere den. Enkelt og greit.

joda det får du, om bare skal share en internett tilkobling til x-boxen, det lureste er nok å kjøpe en router, om ikke "bridger" du bare de 2 aktuelle nettverkskortene.

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Du får ikke xboxen din i nettverk med pc'en uten å modifisere den. Enkelt og greit.

joda det får du, om bare skal share en internett tilkobling til x-boxen, det lureste er nok å kjøpe en router, om ikke "bridger" du bare de 2 aktuelle nettverkskortene.

Nå var det ikke det han spurte om. Spørsmålet var å koble en original xbox til pc med krysset nettverkskabel, og det er bare å glemme.

Lenke til kommentar

Nå var det ikke det han spurte om. Spørsmålet var å koble en original xbox til pc med krysset nettverkskabel, og det er bare å glemme.

Han sier han skal bruke xbox live! Da kan han bridge nettverkskortene i pcen hans og bruke crossover mellom pc og x-box.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

1597488[/snapback]

Ikke si sånt da. Med mediacenter osv er jo xbox'en laget for det... så vennligst spar deg for slikt, skaper bare frustrasjon. Har selv -umodda- 360 men ser enda filmer fra PC'n gjennom 360'n.

Lenke til kommentar
Og hva har du røyka?? Denne tråden er mer enn 3 år gammel og det var den gamle xboxen som ble diskutert her.

7728964[/snapback]

Kjøttboller... kjøttboller har jeg røyka, litt mye faen i de. Etter det reiste jeg tilbake i tid, framover, og deretter tilbake igjen. Så levde jeg meg 3 år på etterskudd og posta. Sorry, blei forvirra av alt det der ;)

Endret av sinnadyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...