Redaksjonen. Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Subaru kommer med el-SUV Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Så en Subaru med badge-engineering? Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 12. mai 2021 Del Skrevet 12. mai 2021 kremt skrev (10 timer siden): Så en Subaru med badge-engineering? Jepp! Men kanskje med litt ærligere markedsføring. 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 12. mai 2021 Del Skrevet 12. mai 2021 Hanhijnn skrev (14 timer siden): Jepp! Men kanskje med litt ærligere markedsføring. Nå skal jo Toyotaen ha 4WD-teknologi fra Subaru, så kanskje de har vært lur nok til å hente de beste egenskapene fra hvert bilmerke, uten å introdusere (for mange/store) nye svakheter. Jeg er positiv, men av det lille jeg har lest, så vil jeg uansett avvente noen formening om bilene som totalpakke, inntil vi vet langt mere om de. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mai 2021 Del Skrevet 12. mai 2021 17 minutes ago, Snowleopard said: Nå skal jo Toyotaen ha 4WD-teknologi fra Subaru, så kanskje de har vært lur nok til å hente de beste egenskapene fra hvert bilmerke, uten å introdusere (for mange/store) nye svakheter. Jeg er positiv, men av det lille jeg har lest, så vil jeg uansett avvente noen formening om bilene som totalpakke, inntil vi vet langt mere om de. Spørs jo hvor mye "4wd teknologi" det er å hente da. Subaru er jo kjent for gode mekaniske holdbare løsninger på girkasse/senterdifferensial osv. En elbil har jo 2 eller flere elmotorer som styres av software. Mitt inntrykk er at Subaru ikke er spesielt flinke på software. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2021 Del Skrevet 12. mai 2021 kremt skrev (På 11.5.2021 den 21.03): Så en Subaru med badge-engineering? Det er en joint venture, ikke en rebranding. Kaller du en Audi for en badge-engineered Skoda? Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 12. mai 2021 Del Skrevet 12. mai 2021 Complexity skrev (1 minutt siden): Spørs jo hvor mye "4wd teknologi" det er å hente da. Subaru er jo kjent for gode mekaniske holdbare løsninger på girkasse/senterdifferensial osv. En elbil har jo 2 eller flere elmotorer som styres av software. Mitt inntrykk er at Subaru ikke er spesielt flinke på software. Får satse på at Toyota har gode programmerere og software-utviklere, så de klarer å "oversetter" og bygge inn de gode egenskapene. Det er alltids greit å ta utgangspunktet i noe som defineres som noe av det beste, enn å ta utgangspunkt i noe relativt middelmådig. Kanskje klarer de og å løse det Subarus teknikere/ingeniører mener ikke er bra nok på eget system. 1 Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 12. mai 2021 Del Skrevet 12. mai 2021 Gavekort skrev (1 time siden): Det er en joint venture, ikke en rebranding. Kaller du en Audi for en badge-engineered Skoda? Audi er jo en oppjazza Skoda ... 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2021 Del Skrevet 12. mai 2021 (not the real) Dr. Bombay skrev (10 minutter siden): Audi er jo en oppjazza Skoda ... Litt på spissen, men ja er vel egentlig det. Men de rettferdiggjør stort sett hver sine priser. Det er faktisk ikke så voldsomt mange bespoke biler i disse dager. Eksempler på beslektede biler er Peugeot e208 og Opel Corsa-e Subaru BRZ og Toyota GT86 VW Sharan og Ford Galaxy Ren badge-engineering er f.eks. Mercedes Citan, som bare er en Renault Kangoo med stjerne og en ekstra stor prislapp. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 7 hours ago, Gavekort said: Peugeot e208 og Opel Corsa-e Dette er en plattform med mange biler. For å nevne alle: e208, e2008, Corsa-e, DS3 e-tense, Mokka-e, C4-e Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Om det blir ein bra bil så betyr det vel ikkje stort om det er badge engineering eller ei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå