iR' BR34K Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Skjermen imponerer. Her er det nye VR-flaggskipet til HTC Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Ikke hatt sansen for HTC sine VR løsninger (i teorien aldri faktisk prøvd) Og jeg fant ingen ting her som lokker mye. Holder fremdles en knapp på dekagear. 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Hvis den trådløse adapteren fungerer problemfritt med Vive Pro 2 så kan det være at jeg bytter fra Index til denne. Da trenger jeg bare å kjøpe headsettet siden jeg kan bruke Index kontrollerne og basestasjonene med Vive Pro 2. Index er god men kabelen trekker veldig ned for meg og jeg spilte mye mer når jeg var trådløs med originale Vive Pro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. mai 2021 Del Skrevet 12. mai 2021 Kan dette pre-ordres noen plass som "komplett pakke" og ikke kun headset? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Det andre VR-flaggskipet til HTC: Vive Focus 3 Specs Resolution 2,448 x 2,448 (6.0MP) per-eye, LCD (2x) Refresh Rate 90Hz Lenses Dual-element Fresnel Field-of-view 120° diagonal Optical Adjustments IPD IPD Adjustment Range 57–72mm Processor Snapdragon XR2 RAM 8GB Storage 128GB (expandable via MicroSD to 2TB) Connectors USB-C (2x) Battery Life 2 hours Tracking Quad on-board camera (no external beacons) Controllers Vive Focus 3 controllers, rechargeable battery Audio In-headstrap speakers, 3.5mm aux output Microphone Dual microphone Pass-through Cameras Yes https://www.roadtovr.com/htc-vive-focus-3-specs-price-release-date-announcement/ Bedre på alle punkter enn Oculus Quest 2 men dessverre ikke ment for vanlige forbrukere, så ingen spill Selv håper jeg det kan komme spill lansert via en lignende løsning som den uoffisielle sidequest butikken for Oculus Quest. Da skulle jeg vurdert denne. Vive Pro 2 har jeg nå slått fra meg siden jeg har fått det bekreftet at den trådløse adapteren ikke støtter 120hz eller full oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå