gkja Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 (endret) Hei Da søster har arvet deler av PC etter at broren har bygget ny PC med de beste delene fra hver maskin. Nå viser det seg at det mangler kabel fra strømforsyning til grafikkortet. Trenger 2 stykk da 1060 skal byttes ut med 1080 kort. Strømforsyningen er Corsair HX 75 w, se vedlagt bilde. Er det noen som hvor jeg kan få tak i (blå)kabler? mvh gkja Endret 11. mai 2021 av gkja Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. mai 2021 Del Skrevet 15. mai 2021 Ser ut til at du må kjøpe et helt sett, slik som her - iallefall om du begrenser deg til norske nettbutikker: https://www.komplett.no/product/777835/datautstyr/pc-komponenter/casemods/stroemforsyning/corsair-professional-sleeved-cable-white Lenke til kommentar
Verm Skrevet 30. juni 2021 Del Skrevet 30. juni 2021 (endret) Du kan kanskje finne noen på finn. Jeg tror ikke det spiller noen vesentlig rolle hvilket merke det er, men pass på at det er til PCI-E. Hos meg er de røde. Endret 30. juni 2021 av Verm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå