Gjesp Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 At pengene blir mindre verdt år etter år, var kanskje riktig før når rentene var høye. Vi har ikke hatt denne inflasjonen på de senere åra. En annen ting er at det her dreier seg om en periode på 18 mnd. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Mente at jeg hørte for en stund siden at tele-operatørene ikke lenger fikk lov til å binde kundene sine i 18 måneder, men ser jo at flere fortsatt opererer med halvannet års binding. Andre som har hørt om dette, og eventuellt vet når det blir en slutt på det ? Jeg leste på text-tv at noen sklulle prøve å forby telenor å gjøre dette.. Vet ike åssen dte gik .Håper at dte gikk bra Bandt meg i 18 mnd. med Sense til en 3330, hehe.. Den var bytta ut lenge før den tiden var gått ut.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 leste jeg ikke akkurat det er i en anna topic ? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jo det gjord edu.. Var egentlgi ikerk meninga å svare det samme her da.. Men jeg syns det passa litt inn.. Sorry! Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 i desember bestilte jeg en mobil med tele2 mobil abb.når jeg regna ut 49; ganger 18 mnd + 199; innmelding, ble det BILLIGERE enn mobilen uten abbet! dette var på siba.no så en skjelden gang lønner det seg faktisk.. serlig tele2 på siba.. men ikke tele2 pluss abbet!!! da ble mobilen dyrere enn utsalgspris. Noen ganger lønner det seg andre ikke. Det er viktig å se på ringeprisen også. Ikke bare at det blir 200 kr rimeligere enn uten abo liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå