Dr.Peedee Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Baldur’s Gate: Dark Alliance spilte jeg til døde da jeg kjøpte det til den første Xbox i 2002. I Coop på samme TV sammen med min da daværende kjæreste. Spilte og satt så lenge, og for nærme billedrørsTVn, at jeg en dag våknet og var så sår i øya at det ble solbriller inne og ute og fravær fra jobben en par dager... Så solgte jeg Xboxn.... og det ble aldri med i bakoverkompatibel programmet til Xbox! Jeg har beholdt CDn i alle år. Men... Aldri ... jeg har ventet og ventet... i snart 20 år. Nå er det altså er, som en er-release man må betale for og i 4K- og that’s it. Ingen andre oppgraderinger, hvilket er litt er litt surt fordi man må betale drøye 300kr for det. Det kom på fredag til PlayStation konsollene og Xbox konsollene , og Switch tror jeg. Men jeg kjøpte det altså. Er det bra? Sånn som jeg husker? Ikke hatt tid til å sjekke mer enn 3 minutter alene, og det er ingen vits. Dette skal spilles sammen med noen, på samme TV. IGN ga der 9.4 i 2001, men .. vi får nå se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå