Andreabirk Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Hei! Har lenge leitet etter dame til meg og mannen min, vi har lyst til å prøve ut trekant med en kvinne og er ingen lykke. Har noen tips ril hvordan vi kan finne noen? Eller om noen kvinner kan kanskje ta kontakt på snap? Andreabirk01 der. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Du kommer til å få en bråte med menn som utgir seg for å være damer som legger dere til. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 14. mai 2021 Del Skrevet 14. mai 2021 naboflirt.com Lag en profil å si hva dere søker. Er der noen som svarer til deres profil da kan dere sende melding tilbake. Du må kjøpe kreditt for å kunne svare. Er altså0 gratis helt til du må sende melding. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. mai 2021 Del Skrevet 14. mai 2021 halnes1 skrev (7 timer siden): naboflirt.com Lag en profil å si hva dere søker. Er der noen som svarer til deres profil da kan dere sende melding tilbake. Du må kjøpe kreditt for å kunne svare. Er altså0 gratis helt til du må sende melding. Er det noen som svarer der, så er det en som jobber for naboflirt som lurer deg til å kjøpe kreditt for å få noe tilbake. 2 Lenke til kommentar
Ole Morten Skrevet 14. mai 2021 Del Skrevet 14. mai 2021 Kunne også tenkt meg en tre eller firkant med bare damer ingen menn..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg