Snikpellik Skrevet 13. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2021 Spørs om Greenwood klarer å spille noe i kveld, men synes Rashford har vært litt svak. Savner Maguire på dødballene gitt. Og når Liverpool biter seg fast på vår halvdel. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) ProphetSe7en skrev (1 minutt siden): Ser kampen på pub i Bergen. Viser seg at denne puben er fast sted for Liverpool supportere. For å si det enkelte. Ingen bryr seg om regler rundt korona, folk sitter tett som mygg. De roper på straffe fra midtbanen og inn, rett og slett en svært slitsom gjeng å se kamp med. Mest bekymret for at det sitter folk med 3 cm avstand tett som aldri før. Kontroll her og puben hadde blitt stengt på stedet! Bergensere og Liverpool-supporter? Dobbel dose uheldig der ja 😛 Endret 13. mai 2021 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2021 ProphetSe7en skrev (1 minutt siden): Ser kampen på pub i Bergen. Viser seg at denne puben er fast sted for Liverpool supportere. For å si det enkelte. Ingen bryr seg om regler rundt korona, folk sitter tett som mygg. De roper på straffe fra midtbanen og inn, rett og slett en svært slitsom gjeng å se kamp med. Mest bekymret for at det sitter folk med 3 cm avstand tett som aldri før. Kontroll her og puben hadde blitt stengt på stedet! Scruffy Murphys? Bare å tipse kommunen spør du meg, det er ikke greit at folk som driter i smittevern skal forlenge pandemien for oss andre. Ganske så mye viktigere enn ball. 2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Snikpellik skrev (5 minutter siden): Scruffy Murphys? Bare å tipse kommunen spør du meg, det er ikke greit at folk som driter i smittevern skal forlenge pandemien for oss andre. Ganske så mye viktigere enn ball. Alltid foretrukket å se fotball i mitt eget hjem jeg. IHVERTFALL i disse tider. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Da var det over, vi har ikke sjans til å slå tilbake nå. Altfor lite intensitet og ingen alternativer på benken Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) Inte bra. Starter med Fred, men det Shaw gjør etterpå er mye verre. Legg på en keepertabbe også så... Hvis det er sånn vi er uten Maguire så håper jeg virkelig han rekker finalen. Endret 13. mai 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Trist at vi avslutter sesongen på den måten her! Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (19 minutter siden): Å lede 1.omgang mot united er jo en dødsdom. Det er ikke sånn det fungerer. Det er å score det første målet som gir dødsdom. 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Det DER skal erstatte DDG? Han skal leies ut til ROMA, United skal betale deler av lønnen? HAHAHHAA Fred.... kom deg til hedfjksjdslksrm ut av klubben min!! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Dette er pinlig dårlig rett og slett, skaper jo ingenting! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Så utrolig rotete 2 omgang. Tafatt. Kunne fort ligget under med mer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Elendig fra Fred, men elendig hvordan vi jobber bakover Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) Helt kortstluning her nå... Noe må gjøres. Fred ut og Matic inn? Evnt. Pogba ned på midten, og Greenwood inn. Edit: Lol, igjen - der ja. Endret 13. mai 2021 av blured Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Sjeldent sett Cavani så anonym, men lite ball å jobbe med gitt... Lenke til kommentar
freakoftheweek Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Er så jævlig flaut å se bruno skrike og sutre på den måten. Skriker som om han brekker beinet av en kakk på foten. Spar meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå