Mr. President™ Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Åpenbart hvor ubrukelige vi er uten Maguire, men også hvor lite dybde vi har. Trenger en del flere kjøp Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2021 Likte gamblinga med alle mann i angrep, men da skjer det fort en sånn kontring. Game over! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Herlig å slå hele tv2's Ole Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Tragisk feilvurdering av Henderson der....... Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Herlig å slå hele tv2's Ole Bra å si det når jeg har måttet sitte å høre på Alsaker i 2x45 min nå. 5 Lenke til kommentar
Andrehehe Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Forstår koffor United stilte B laget mot Leicester, men ikkje koffor de gjorde da i denna kampen 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): Herlig å slå hele tv2's Ole Alsakers Ole også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 blured skrev (1 minutt siden): Bra å si det når jeg har måttet sitte å høre på Alsaker i 2x45 min nå. Semb var også der. 1-1 der. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 minutter siden): Semb var også der. 1-1 der. Tja, kommenteringen til Semb går stort sett ut på at han henger seg på det hovedkommentatoren sier med selvfølgeligheter. 2 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Veldig etterlengtet plaster på såret på tampen av en ganske rævva sesong! Deilig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 blured skrev (Akkurat nå): Tja, kommenteringen til Semb går stort sett ut på at han henger seg på det hovedkommentatoren sier med selvfølgeligheter. Semb er united på sin hals. Men jaja. Takk for kampen(og målene). 😃 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) Veldig nære for Rashford helt på slutten der faktisk. Merkelig og vill fotballkamp da, mellom to lag som helt ærlig begge sugde i kveld. Kunne bikka begge veier, hvert lag hadde sine korte gode og (veldig) dårlige perioder. United med noen svære sjanser til å komme tilbake, Jota hadde et skudd i stanga, Mané en sjanse som Henderson avverga, Cavani som bomma da Alisson ga han ballen etc. Noen store feil som ødela mest for United. Jaja, glad vi endelig er ferdig med dette umenneskelige kampprogrammet. Søndag - tirsdag - torsdag håper jeg aldri skjer igjen! Endret 13. mai 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
KirbyPoofer Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Andrehehe skrev (7 minutter siden): Forstår koffor United stilte B laget mot Leicester, men ikkje koffor de gjorde da i denna kampen Fordi Solskjær har et kompleks der det er viktigere å frarøve Liverpool poeng enn å tenke på sitt eget lag mtp finalen de skal ha. Håper denne kampen slet spillerne deres ut og at det synes i finalen. 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Godt at Liverpool avgjør kampen selv. Og ikke dommer tar æren for det. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2021 KirbyPoofer skrev (1 minutt siden): Fordi Solskjær har et kompleks der det er viktigere å frarøve Liverpool poeng enn å tenke på sitt eget lag mtp finalen de skal ha. Åhh, her får du en like! Drømmer du om Ole Gunnar Solskjær også? 💖 2 Lenke til kommentar
KirbyPoofer Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Synes bare det er rart dere godtar at Solskjær stillet toppet lag i en ubetydelig kamp for dere og risikerer deres viktigste spillere, som kunne blitt skadet. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (11 minutter siden): Semb er united på sin hals. Men jaja. Takk for kampen(og målene). 😃 Prøvde å google meg frem til hva han er supporter av. Fant bare dette fra Nettavisen (link) der det står at han er Leeds-supporter: Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 KirbyPoofer skrev (10 minutter siden): Fordi Solskjær har et kompleks der det er viktigere å frarøve Liverpool poeng enn å tenke på sitt eget lag mtp finalen de skal ha. Håper denne kampen slet spillerne deres ut og at det synes i finalen. Stor gåte hvorfor han velger å hvile spillere i kampen som havner i midten ja. Nesten like stor gåte som hvorfor begge lag alltid stiller med sterkest mulig tropp i disse oppgjørene. Meget rart spør du meg 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mai 2021 Del Skrevet 13. mai 2021 KirbyPoofer skrev (7 minutter siden): Synes bare det er rart dere godtar at Solskjær stillet toppet lag i en ubetydelig kamp for dere og risikerer deres viktigste spillere, som kunne blitt skadet. Stilte like sterkt mot Aston Villa og Roma i forrige uke også hvis du ikke husker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå