Gå til innhold

Hva er en ny PS4 slim verdt? [Avsluttet tråd]

Anbefalte innlegg

Jeg slo til på litt dyr impuls, å kjøpe en Playstation 4 slim 500GB. 

Fikk den til grei pris som del av annet kjøp på Power og ble revet med. Jeg har ikke vært interessert i noen spillkonsoll før og Playstation tente ikke noen ny iver for det heller. Det blir en dyr støvsamler. 

Siden den bare er uker gammel og med kvittering garanti. Hva kan den være verdt på Finn? Her får man en maskin uten noen slitasje og oppetid. 

Tenkte å selge maskinen uten håndkontroll, da jeg tenker å gi den til en annen.

Takk for innspill. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok verdt mer å selge med kontroller også, da disse er relativt dyre ny, men du finner sikkert noen kjøpere som vil ha uten kontroller også, selv om antallet aktuelle kjøpere synker ganske mye.

Du burde vel få rundt 1500-2000 Kr for den, gitt de prisene disse går for nå på Finn.

Beklageligvis er konsollen litt "ut" på markedet p.g.a next-gen med PS5, men den har fremdeles en helt ok spill-opplevelse. Inntil PS5 får mer fotfeste på titler vil nok PS4 fremdeles være attraktiv. Jeg bruker f.eks fremdeles PS4 mest til gaming selv med rundt 370 spill (mest Steam) på en grei gaming-PC, så den er ikke SÅ utdatert enda.

Lenke til kommentar

Takk for innspill.

En ting merket jeg meg, hvor stille slim utgaven er. Er hos noen med vanlig PS4 som bråker som fly under take off, i forhold til denne her.

Legger den nok ut på Finn. Har ikke økonomi til å sløse penger på å eie ny maskin som ikke blir brukt. 

Tenker at oppetid på totalt 8 timer og bare tre uker gammel og dermed full garanti er positivt for kjøper. 

Lenke til kommentar

Jeg prøver meg på 1800 kr uten kontroller. Man får jo ny maskin uten slitasje og med to års garanti. 

Har noen ganger lurt på om en PS kan være artig. Slo som nevnt til å kjøpe en på rabatt. Sikkert litt fake rabatt, da jeg handlet andre ting og sikkert kunne fått rabatt uansett... 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

PS4 holder seg mye bedre enn Xbox One. Det samme egentlig for PS3 og Xbox 360, selv om PS3 har sunket bra i pris over tid.

Fordelen med en Slim i dag er at man får normal grei PS4 ytelse med mye mindre støy, og selv det er imponerende for Uncharted 4 og The Last of Us Part II.

Lenke til kommentar
vampyrica skrev (6 timer siden):

Solgte min pro med 1tb ssd med 3 kontrollere for 3000,- som også var lydløs så vet ikke helt om det blir lett å selge en slim til den prisen, men er jo bare å prøve, så får du eventuelt se hva folk tilbyr. ☺️

Ja. Noen prøver seg ofte på hard pruting uansett pris (bruker normalt å selge brukte ting billig så det blir solgt på dagen). Her ser jeg om noen ønsker tryggheten med ny maskin og garanti.

Vet den er utgående, er overrasket over at den koster over kr 3000 ny. 

Jeg er ingen gamer. Historien er også at jeg en gang bygde en gaming maskin og fikk dyre spill i gaver. Ble aldri noen gaming interesse der heller....

Hvordan Sony har klart å få PS4 Pro helt bort fra markedet så raskt er utrolig.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...