Didriko2 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Hei! Jeg leter en artikkel som kom for en 5 års tid siden, handlet om en mann som bodde på gata og ble lovet en kommunal bolig innen julaften - det fikk han ikke og det endte med at når han klaget så ble han gitt en leilighet som enda ikke hadde blitt vasket over etter et selvmord med kulehull og "hjernemasse" på veggen, husker ikke hvilken avis og har googlet lenge.. noen som husker saken? Lenke til kommentar
Stu1 Skrevet 25. mai 2021 Del Skrevet 25. mai 2021 On 5/7/2021 at 2:19 PM, Didriko2 said: Hei! Jeg leter en artikkel som kom for en 5 års tid siden, handlet om en mann som bodde på gata og ble lovet en kommunal bolig innen julaften - det fikk han ikke og det endte med at når han klaget så ble han gitt en leilighet som enda ikke hadde blitt vasket over etter et selvmord med kulehull og "hjernemasse" på veggen, husker ikke hvilken avis og har googlet lenge.. noen som husker saken? Mulig at dette var en aprilsnarr fra noen år tilbake? Jeg har ikke hørt om dette hvertfall 🤷♂️ Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Stu1 skrev (19 minutter siden): Mulig at dette var en aprilsnarr fra noen år tilbake? Jeg har ikke hørt om dette hvertfall 🤷♂️ Det var iallefall en ganske drøy aprilsnarr isåfall. 😮 Lenke til kommentar
Stu1 Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) 2 minutes ago, Duriello said: Det var iallefall en ganske drøy aprilsnarr isåfall. 😮 Folk er syk i hodet! Såg du den aprilsnarren her? "En falsk konsert gjorde at tusenvis av mennesker samlet seg i en park i Brussel. Opprørspoliti gikk inn med skjold, hunder, hester, tåregass og vannkanoner." lmao gotem Endret 26. mai 2021 av Stu1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå