LMH1 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 (endret) Noen som kan lage en mal eller oppskrift eller en form basert på hvordan man lager 3d figur? I blender bare det er firkant 4" element og firkant eller er det nesten umulig er lettere å lage form og støpe for så å legge inn som bilde? For antar man må først enten ta bilder lime inn i blender og så lage fremplaten, er usikker om det er lettere å ta bilder og importere for så å lage fremplate i metal\plast også lage visning? 2pcs 25-core Snail type Treble shell Tweeter Speaker cavity shell Audio Parts Hvordan legger man til slik på toppen? Endret 7. mai 2021 av LMH1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2021 (endret) Fant jeg ut var en start men usikker om får det til før jeg heletatt får svar. Beste jeg har klart så langt Endret 7. mai 2021 av LMH1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 da TS har laget flere tråder om det samme temaet / problemstillingen stenges denne tråden. lenke til den andre tråden under. Linux og Mac hva blir alternativet til Adobe indesign og Illustrator - Programvare - Diskusjon.no 1 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg