MadSky Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Jeg har gitt ut ny låt! "The One" handler om "The green eyed monster", eller på godt norsk "Sjalusi". Nærmere bestemt handler teksten om de gangene i livet man blir forelska uten å få gjengjeldt følelsene, og det skjer jo fra tid til annen Må presisere at låta ble skrevet for over 10 år siden, men har først spilt den inn nå i 2021, og har siden den gang fått meg både kone og barn, så har det veldig fint nå Håper du også har det fint! Finnes også på Spotify og Soundcloud Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Dette var da kvalitet MadSky Likte det jeg hørte her. Stemmen din minte meg til tider om vokalisten i The Killers. God produksjon mellom hele og vokalene var tydelige og godt integrert. Fin låt. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 8. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2021 SkyMarshall Arts skrev (På 6.5.2021 den 23.10): Dette var da kvalitet MadSky Likte det jeg hørte her. Stemmen din minte meg til tider om vokalisten i The Killers. God produksjon mellom hele og vokalene var tydelige og godt integrert. Fin låt. Takk for tilbakemelding SkyMarshall Arts Kan det stemme at du tidligere kalte deg SkyMarshall? Mener å huske deg fra år tilbake, da jeg ga ut første albumet mitt 🍺 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 MadSky skrev (20 minutter siden): Takk for tilbakemelding SkyMarshall Arts Kan det stemme at du tidligere kalte deg SkyMarshall? Mener å huske deg fra år tilbake, da jeg ga ut første albumet mitt 🍺 Ja det stemmer det En gammel traver si. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 8. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2021 SkyMarshall Arts skrev (Akkurat nå): Ja det stemmer det En gammel traver si. Hehe, begynner å føle meg som en jeg og! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Lukte på 40år mens man leser 20år gamle poster i historikken sin med tårer i øya 🧙♂️ Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 8. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2021 SkyMarshall Arts skrev (4 timer siden): Lukte på 40år mens man leser 20år gamle poster i historikken sin med tårer i øya 🧙♂️ 😂 Om 40 år sitter vi på gamlehjem å mimrer om 60 år gamle poster! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå