TBJ Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Jeg bør ha et program som overvåker mine disker på min server, slik at jeg kan få en advarsel hvir en harddisk er på vei til å bli ødelagt. Hvilket program anbefales? (er villig til å betale for program, så det trenger ikke å være freeware) Jeg vil helst at den tar så lite ressurser som mulig. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Hdd health Man kan sjekke selv: wmic diskdrive get model,status CrystalDiskInfo SeagateSeaTools Western Digital Western Digital Dashboard Samsung Samsung Magician Ellers kan man ikke stole helt på slike programmer fleste tar lite resurser men er vel muligens ikke helt nøyaktig Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 6. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2021 Vil han noe som går i bakgrunnen og jeg slapp å tenkte på før evt noe galt er på gang. Vil ikke ha noe manuelt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 CrystalDiskInfo kan sende advarsler på bl.a. e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå