Gjest ed991...64d Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Så.. det har seg sånn at jeg var bekymret for min ex/forrige forhold sitt mentale helse og sa om det var noe.. så var det bare å snakke.. Men når en veninne av min nåværende kjæreste hørte dette sa hun at dette ville min kjæreste ikke like å høre... SELV.. Om BEGGE disse jentene har flere exer på sin snapchat og synes det er helt greit og snakke med de.. MEN.. om vi MENN gjør det også da er dette HELT FEIL? Hvordan løser jeg dette til min kjæreste uten og fucke opp totalt? Har tenkt og legge allt kortene på bordet og egentlig bare si hvordan det er.. men vet hun har mye i hodet og er veldig sjalu av seg.. Klarte dessverre å få bestevennen min innblandet i situasjonen med hans egen kjæreste i argumentet.. Men hva gjør jeg? Vil ikke ødelegge dette forholdet jeg har med bestevennen min, hans kjæreste eller min egen.. Vet det høres egentlig veldig rart ut men bare prøver å forstå hva jeg burde si.. Anonymous poster hash: ed991...64d Lenke til kommentar
Gjest 15fb5...6cc Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Jeg mener det er totalt respektløst å ha kontakt med gamle flammer, ekser, pulevenner eller lignende dersom man innleder et nytt forhold. Svakt og totalt unødvendig! Anonymous poster hash: 15fb5...6cc Lenke til kommentar
Gjest ed991...64d Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Gjest 15fb5...6cc skrev (6 minutter siden): Jeg mener det er totalt respektløst å ha kontakt med gamle flammer, ekser, pulevenner eller lignende dersom man innleder et nytt forhold. Svakt og totalt unødvendig! Anonymous poster hash: 15fb5...6cc Ser ut til og være forskjellige meninger rundt dette, men hun jeg er sammen med nå og bestevennen min sin kjæreste snakker ganske ofte med exene sine.. Så når jeg snakket tilfeldig med min egen var det litt overasket at det var totalt feil? Om de mener det er så feil bare sletter jeg henne fra snapchat, men blir litt feil om de snakker med demmes.. Får egentlig bare se hva som skjer i dag.. Enten helvete eller ikke fullt så ille. Takket for svar, er bare venner fra fortiden og ser ikke så mye til det enn akkurat det Anonymous poster hash: ed991...64d Lenke til kommentar
Penny Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Enhver som forsøker å regulere hvem jeg snakker med ryker ut av livet mitt, så enkelt er det. I din situasjon er det enda verre, hvor hun ikke engang er villig til å selv leve etter reglene hun prøver å pålegge deg. Finn deg en kjæreste som er ferdig med trassalderen. 8 Lenke til kommentar
Gjest ed991...64d Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Penny skrev (1 minutt siden): Enhver som forsøker å regulere hvem jeg snakker med ryker ut av livet mitt, så enkelt er det. I din situasjon er det enda verre, hvor hun ikke engang er villig til å selv leve etter reglene hun prøver å pålegge deg. Finn deg en kjæreste som er ferdig med trassalderen. Er ikke det at det er satte regler i dette nye forholdet, men mer om at veninnen gikk rett på defensen og sa at det å snakke med min ex er tydeligvis helt forbudt.. Men de begge snakker med sine exer flere ganger som venner.. Så da lurer jeg egentlig på om dette er litt urettferdig om jeg IKKE kan snakke med en ex jeg har som var 5 år tilbake i tid 😐 Er ikke satt noen grenser, men skal snakke med hun om dette på fredag.. så forventer at dette kommer opp Om ingen av oss kan snakke med exer blir nok diskusjonen litt hetet ettersom halve snapchatten til begge er exer.. Har kun hatt noe rundt 5 partnere mens de har hatt rundt 30-40 ser det ut som.. Så skal bli spennende. Er enig at dette høres litt rart og dumt ut, men får bare se hvordan det utspiller seg. Har ikke spurt direkte heller, vurderer å gjøre det men vil liksom heller snakke om det ansikt til ansikt. Beklager mye tekst, bare ville gi mer bakgrunn informasjon. Anonymous poster hash: ed991...64d Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Men hvilken rolle spiller det hva venninnen til dama di sier? Det er dama di du er sammen med, ikke venninna. Dette er ikke et problem før det faktisk er dama di som lager problemer ut av det, og da tar du diskusjonen med dama direkte. 3 Lenke til kommentar
Gjest ed991...64d Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 nomore skrev (2 timer siden): Men hvilken rolle spiller det hva venninnen til dama di sier? Det er dama di du er sammen med, ikke venninna. Dette er ikke et problem før det faktisk er dama di som lager problemer ut av det, og da tar du diskusjonen med dama direkte. Sant så si, overtenket bare for mye og endte bare å ringe direkte opp. Så lenge vi begge bare er venner er alt greit, beklager for så mye tekst og unødvendig post. Veninnen fikk det ut til å høres ut som dette var ganske feil og motbydelig.. men overtenket mye og det var et mindre problem enn jeg trodde. Anonymous poster hash: ed991...64d Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 nomore skrev (4 timer siden): Men hvilken rolle spiller det hva venninnen til dama di sier? Kommer vel fort an på hvor mye dama hører på venninnen og hvor likt de tenker (ekkokammer) 🤔 Gjest ed991...64d skrev (2 timer siden): Sant så si, overtenket bare for mye og endte bare å ringe direkte opp. Så lenge vi begge bare er venner er alt greit, Godt det løste seg 👍🏻 Overtenking og manglende/dårlig kommunikasjon skaper sjelden gode muligheter for å komme seg videre og vite hvor den andre står. Lenke til kommentar
Gjest e61ee...380 Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Man har vel kontakt med de man ønsker. En eks er en eks. Det er ferdig. Man bør ha såpass tillit til hverandre at det her ikke bør være et problem. Jeg har og har hatt kontakt med mange ekser. To av dem fordi vi har barn sammen, andre fordi vi funker som venner, men ikke som kjærester. Sjalusi er roten til drama, og det er ikke mitt område. Anonymous poster hash: e61ee...380 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå