wiktorix Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Hei, ønsker å få tak i et rtx 3070 kort og fant denne nettsiden. Har noen brukt den nettsiden? På Brønnøysundregisteret fant jeg ut av at de har bare 2 ansatte... Vil ikke bli svindlet, derfor spør jeg her:) Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) Nei, nei, nei Disse har felles lager med 100 andre butikker. Leverer sjelden RTX skjermkort samme som Mulitcom. Endret 5. mai 2021 av Pc Lynet 1 Lenke til kommentar
wiktorix Skrevet 5. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2021 Pc Lynet skrev (10 minutter siden): Nei, nei, nei Disse har felles lager med 100 andre butikker. Leverer sjelden RTX skjermkort samme som Mulitcom. Har du hørt/lest om noen som har bestilt rtx kort fra de? Står at rtx 3070 pny forventes på lager i morgen. Burde jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Søk påEuro-Tec her: Tviler på at lagerstatus stemmer. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) wiktorix skrev (27 minutter siden): Har du hørt/lest om noen som har bestilt rtx kort fra de? Står at rtx 3070 pny forventes på lager i morgen. Burde jeg kjøpe det? Jeg har bestillt RTX kort fra de, venter fortsatt på 4 3060Ti, bestilt 09.02 og de kansellerte en drøss med ordrer på Asus RTX 3070 Tuf Oc som de la ut 26.03 men svindlet blir du nok ikke. Endret 5. mai 2021 av Dragonlove 1 Lenke til kommentar
smthellan Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 On 5/5/2021 at 7:31 PM, wiktorix said: Har du hørt/lest om noen som har bestilt rtx kort fra de? Står at rtx 3070 pny forventes på lager i morgen. Burde jeg kjøpe det? Mest sannsynleg vil du vere so langt bak i køa, at du ikkje får kort. Eg bestilte sjølv eit kort ein mnd. før det var forventa på lager. Og då sa dei at eg ikkje fekk i første runde, og at dei ikkje viste om dei fekk det inn igjen. Dette var 2 mnd. sidan. Alle korta der har låge ute for salg lenge, so forvent laaaang kø. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå