Spillredaksjonen Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Resident Evil Village er et kjærlighetsbrev til seriens fortid som finsliper flere elementer fra forgjengeren. ANMELDELSE: Resident Evil Village Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Capcom har levert så det synger etter med 7 og REmake 2. Godt å se at de opprettholder standarden! 1 Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Deilig! alt kjøpt dette spillet på steam, så gleder meg til å få kloa i det! Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Redfield slekten må føres videre! Leon?! 2 Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Bra score 🙂 Hvor lang tid brukte dere på å spille gjennom spillet? Ign skriver det tok dem 10 timer. Synes det er i korteste laget for hva det koster og tiden vi har ventet. Kan vel alltids unlocke og utforske alt å strekke det litt lengre enn det.. Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 raym123 skrev (16 minutter siden): Bra score 🙂 Hvor lang tid brukte dere på å spille gjennom spillet? Ign skriver det tok dem 10 timer. Synes det er i korteste laget for hva det koster og tiden vi har ventet. Kan vel alltids unlocke og utforske alt å strekke det litt lengre enn det.. 10 timer er nok det de fleste vil lande på. Man kan muligens strekke det litt lengre hvis man finkjemmer alle områdene, men begge mine gjennomspillinger endte opp omtrent der. Selv syns jeg det er en ganske passende lengde for denne typen spill, men jeg kan skjønne at det kan bli i korteste laget for andre. Til info kan man få spillet til en litt snillere pris om man kjøper det på disk. :) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Er ikke de fleste RE spill rundt den tiden. Og noe av replay value kommer av å kjøre gjennom spillet flere ganger med andre våpen osv? RE4 er det eneste jeg har spilt mye og kjørte gjennom det flere ganger med ulike våpen. Lenke til kommentar
4KTV Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Spillet skal kjøpes på fredag,det har vært klart lenge. Men skal jeg kjøpe til PS5 eller Series X....det er frågan. Lenke til kommentar
DennisNyg Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Må si Capcom er on fire. Leverer kvalitetsspill etter kvalitetsspill. Solid selskap. Lenke til kommentar
Undified Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 HDTV skrev (1 time siden): Spillet skal kjøpes på fredag,det har vært klart lenge. Men skal jeg kjøpe til PS5 eller Series X....det er frågan. series x flyter bedre. Lenke til kommentar
4KTV Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 "series x flyter bedre." Merka ikke noe til det da jeg testa demo på begge konsoller da men. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Det gledes, holder på med Returnal marerittet i mellomtiden. Men kommer jo ikke forbi første bossen Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 raym123 skrev (2 timer siden): Bra score 🙂 Hvor lang tid brukte dere på å spille gjennom spillet? Ign skriver det tok dem 10 timer. Synes det er i korteste laget for hva det koster og tiden vi har ventet. Kan vel alltids unlocke og utforske alt å strekke det litt lengre enn det.. 10 timer blir nok fort 20 om du ikke rusher gjennom alt. Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Men er monstrene skumle? Er designet dems bra/interessant, og er de programmert skummelt? Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 AtterEnBruker skrev (1 time siden): Men er monstrene skumle? Er designet dems bra/interessant, og er de programmert skummelt? LOL Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Nå er spørsmålet: series X for raytracing og VRR, Eller ps5 for dualsense, adaptive triggers og en fjern mulighet for VR i framtiden? Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) . Endret 5. mai 2021 av BakaBerg Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Ghost pirate LeChuck skrev (2 timer siden): Det gledes, holder på med Returnal marerittet i mellomtiden. Men kommer jo ikke forbi første bossen Keep going! Jeg klarte nå nettopp andrebossen etter over 20 timer med forsøk. Returnal er dritbra 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Demoen på PC var ikke noe å skryte over ihvertfall. Virket utrolig lineært. Lenke til kommentar
Fencr Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Digital Foundry gjorde en gjennomgående analyse av de forskjellige konsollversjonene av demoene. Tydeligvis så burde en like så godt gå for RTX på, da det viser seg at FPS-en er "uncapped" 45 og når som oftest 60. Her var det som regel Series X som hadde overtaket (mellom 5 og 10% bedre) på PS5, men tror ikke du kan gjøre noe "gale" valg her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå