Arodem Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Rettssaken mellom Apple og Epic gir innsikt i Epic Games Stores-strategien. Så mye betalte Epic for å gi bort spill hver uke Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Det er nok en smart løsning for Epic for å raskere etablere en kundebase enn med annen markedsføring. Det å gi bort produkter hjelper brukerene med å se at plattformen fungerer med volum av brukere og de gjør at mange kjøper litt for å "betale tilbake". I sum blir dette en Win-Win heller enn å bruke pengene på markedsføring. Den ultimate stresstesten for konseptet var vel når de ga bort GTA V. 3 Lenke til kommentar
Eldin Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Uansett må en vel kunne enes om at det er bra at Steam får sårt tiltrengt konkurranse. 6 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 6 minutes ago, Eldin said: Uansett må en vel kunne enes om at det er bra at Steam får sårt tiltrengt konkurranse. Jepp - så lenge det faktisk blir konkurranse og ikke sånn at det blir å by høyest for eksklusive spill... 7 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 (endret) Jeg stiller meg bak dem som sier at det er bra med konkurranse. Dog det er upraktisk å dele opp hvor spillene ligger. Hilsen en som har kjøpt spill på en butikk bare for å oppdage at jeg hadde det på en annen. Endret 4. mai 2021 av Limbeck 3 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 1 hour ago, Limbeck said: Jeg stiller meg bak dem som sier at det er bra med konkurranse. Dog det er upraktisk å dele opp hvor spillene ligger. Hilsen en som har kjøpt spill på en butikk bare for å oppdage at jeg hadde det på en annen. Jeg anbefaler deg å se på Gog Galaxy, en launcher som samler alle spillene under en paraply. Du må fortsatt ha Steam, Epic, Origins osv installert, men du kan samle alle spillene i en meny. 2 Lenke til kommentar
Marfu Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Støtter ovenfornevnte. GOG Galaxy er så praktisk - litt ustabilitet til tross - at jeg aldri kommer til å ikke bruke noe slikt igjen. Har full kontroll over spillsamlingen, selv på konsoll samt fysiske kopier (legges til manuelt). 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Foretrekker å handle spill gjennom gog. Er så praktisk hvis jeg skal installere spillene på flere av PCene mine, noe jeg ofte gjør. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 GOG har funnet seg en viktig nisje. Sjelden publishere hopper på dem med en gang, men når første kritiske del av DRM-perioden er over salgsmessig er det lite grunn til ikke å gi ut en GOG-versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå