Stu1 Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Hei folkens! Er dere klare for norsk sidemål eksamen nå den 20 mai? Er her noen som har gode tips i forbindelse med denne eksamenen? Jeg må minst oppnå en 4'er, og en 5'er ville hjulpet enormt mye! Om jeg har forstått det riktig er all bruk av autokorrektur-programvare lov, så hvilken er foretrukken? Er words autokorrektur god nok? Jeg har også funnet noen nyttige PDF'er man kan ha med seg inn til eksamen, med f.eks. de 1000 vanligste ordene, de vanligste ordene å skrive feil, og mye mer. Gjerne kom med tips eller del tidligere erfaringer fra norsk sidemål privatisteksamen! Dette er nasjonal eksamen, så alle i landet har samme dato, 20.05.2021. Lykke til! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Å IKKE SKRIVE TITTEL I BARE STORE BOKSTAVER ER EN GOD START Fikset "skriking" i tittel. Lenke til kommentar
heiphs2021 Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 (endret) Jeg skal ha sidemål eksamen. Har stort sett gått igjennom tidligere eksamensoppgaver og sett hvordan disse er bygget opp og det har hjulpet en del. Er det mulig å høre hvor du har funnet de PDF'ene med 1000 vanligste ordene f.eks? Dette hadde vært gull å hatt med på eksamen! Endret 8. mai 2021 av heiphs2021 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå