AfterGlow Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 – Apple jobber med sin første brettbare mobil Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Uansett hvilken logo det er på produktet som selges. Det lønner seg alltid å vente en generasjon eller to for å luke ut problemer. Samsung med sin tilnærming med ultratynt glass sørger for sprekker ved vanlig bruk av fold enhetene på under 1 år. Huawei har fortsatt ikke tilgang til google play og xiaomi sin foldbar har dårligere kamera enn konkurrentene. Lenke til kommentar
Sutcivni_XX Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Er vel ikke noe stort problem i Norge, da vi har såpass god forbrukerbeskyttelse. Altså ligger risikoen på dem som selger/produsenten. Så hvis den feiler innen 3 år, får du antakelig ny. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Men å lene seg på noe sånt skal ikke være nødvendig. Dette er enheter som koster fra 23 000 kr og opp. Da bør man forvente å få noe som skal vare Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Kynxx skrev (59 minutter siden): Men å lene seg på noe sånt skal ikke være nødvendig. Dette er enheter som koster fra 23 000 kr og opp. Da bør man forvente å få noe som skal vare Vel, jeg putter den gjerne baklomma på jeansen (om jeg har forsikring). Forøvrig synes jeg det er mest interessant å se hvor mye telefon man faktisk får i en budsjettmodell. Toppmodellene priser seg selv ut av mitt nedslagsfelt. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Jeg ser frem til de nye formfaktorene finner veien ned til mellomklasse og eventuelt budsjett om 2-4 år. Jeg kan gjerne gå med på å få ennbrettbar telefon med to skjermer som er tett inntil hverandre som i f.eks flip og som tåler litt mer enn de skrøpelige greiene man får i dag. Og gjerne med litt større batteri. Er helt tullete å betale opp mot 25k for noe som er uprøvd mark som lett blir ødelagt og skaper mye bry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå