trikola Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 1 hour ago, sverreb said: ... du må refokusere øynene ... Om bilen har et virkelig gammeldags speedometer med viser (eller 'bjelkelengde') selv om vist digitalt på en skjerm, så er vinkelen/lengden lett å oppfatte uten refokusering og gir presis nok informasjon IMHO. Dette oppfatter man til og med uten å flytte blikket særlig. Hvis du derimot ønsker å oppfatte hastigheten helt presist, da er nok 3- eller mer-sifret digitalvisning og tilhørende refokusering nødvendig. Og om sifrene er store nok så går det bra å oppfatte første siffer også uten refokusering. (Hadde min første bil med digital dashbord i ca 1982) 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Her var det mye snakk om lydbilde å greier, men kan vi alle være enige om at det er en jævlig fin bil? Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Ja jøss Audi'n var fin og flott den, uten tvil. Men jeg personlig skal ikke handle. Men kanskje neste generasjon etron? Lenke til kommentar
Torbjørn Espelien Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Jeg kan ikke finne bakkeklaringen på GT/RS. Er det noen som vet hva den er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå