Knut_Robert Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Trenger informasjon om kamera som tåler litt vann og kanskje litt juling, hva har jeg å velge mellom. Noen som har gode råd Lenke til kommentar
cathan Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Trenger informasjon om kamera som tåler litt vann og kanskje litt juling, hva har jeg å velge mellom. Noen som har gode råd Test av Olympus Mju 300 Digital "Mju 300 er rett og slett et svært solid kamera som tåler det meste, også regnvær og en liten sprut i dusjen. Vi har vært fristet til å teste kameraet under vann for å se hvor mye vann kameraet egentlig tåler, men har ikke turt dette." http://akamera.no/art.php?artikkelid=1207 Lenke til kommentar
Knut_Robert Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg vil også ha muligheten til å ta opp video med lyd Lenke til kommentar
tahe Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Mange modeller kommer også med ekstra undervannsboks. Jeg har et Canon S40 med boks som tåler 30m. Funka veldig godt til paintball også ;-) Men svært og dyrt (Ikke i USA dog). Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Denne ser jo lovende ut i så måte.... Edit: du må vist skrive linken selv.. Det er et Richo kamera med gummi "isolering" Endret 6. januar 2004 av egerstud Lenke til kommentar
Knut_Robert Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Får lese litt men det ser lovende ut, skal jo bare ta bilder til bruk på nettet Takker Lenke til kommentar
Knut_Robert Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Har du noen erfaring med Pentax Optio 33WR jeg har lest litt om det hadde vært fint med noen kommentarer fra noen som BRUKER kameraet, og ikke bare har tatt noen test bilder Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har ingen erfaringer med dette spesifikke kameraet, men har en gennerell positiv instilling til Pentax. Du kan lese test av det på www.megapixel.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå