Gå til innhold

Returnal ps5 frustrasjoner, tips og triks

Anbefalte innlegg

raym123 skrev (43 minutter siden):

Høres bra ut, men kan ikke skjønne hvordan jeg skal komme igjennom til bossen, har ikke interssse av og spille mere i biome 1-2 nå hehe. Får gi det et nytt forsøk etter oppdateringen som skal komme i dag

Den oppdateringen kom for en god del timer siden :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller med norsk oppsett. 

Hva er "vaklekraft", eller det engelske ordet for vaklekraft? 

Edit:
For å svare på mitt eget spørsmål. Vaklekraft = stagger power.
Det vil si, evnen til å få fiendene til å fryse/stå i ro.
Den syltynne streken som øker under en fiende når vi skyter, får fienden til å låse seg stå i ro når linjen er fylt helt opp. Vaklekraft/stagger power er med til å øke denne linjen raskere.

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

Prøver å finne de siste xeno glyphs. 

Mener at tidligere var de merket på kartet som små trekanter. Nå er e aldri merket lengre, og selv i Biomer hvor jeg mangler 7stk fint jeg sjeldent 1 ny. 

Har fullført 3 av 6 Biomer. Nå er jeg så lei av å lete etter de siste 7-8 glyph-ene at jeg tror Platinum ryker. 

Lenke til kommentar
7 hours ago, Tor Rasmussen said:

Prøver å finne de siste xeno glyphs. 

Mener at tidligere var de merket på kartet som små trekanter. Nå er e aldri merket lengre, og selv i Biomer hvor jeg mangler 7stk fint jeg sjeldent 1 ny. 

Har fullført 3 av 6 Biomer. Nå er jeg så lei av å lete etter de siste 7-8 glyph-ene at jeg tror Platinum ryker. 

Har tatt pause selv etter 20+ runs med glyphs som mangler, veldig bra spill men skal fader meg ha flaks for å kose seg med platinum. 😂

Eneste negative jeg har å si om spillet igrunn, kunne kanskje vært vanskeligere eller mulighet til vanskelighetsgrad og litt lengre, tar jo ikke mange timene å gjøre et fullt run inkludert bosser.

Har vel 2 biomer igjen selv, ene glyphen på siste området har jeg ikke funnet på sikkert 15 runs. 

Får bare ta en runde en gang i måneden så kommer den til slutt. ☺️ 

Heldigvis et spill man kan plukke opp av og til og fullføre kjapt om ikke annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...