DigImp Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 raym123 skrev (43 minutter siden): Høres bra ut, men kan ikke skjønne hvordan jeg skal komme igjennom til bossen, har ikke interssse av og spille mere i biome 1-2 nå hehe. Får gi det et nytt forsøk etter oppdateringen som skal komme i dag Den oppdateringen kom for en god del timer siden Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. juli 2021 Del Skrevet 5. juli 2021 (endret) Jeg spiller med norsk oppsett. Hva er "vaklekraft", eller det engelske ordet for vaklekraft? Edit: For å svare på mitt eget spørsmål. Vaklekraft = stagger power. Det vil si, evnen til å få fiendene til å fryse/stå i ro. Den syltynne streken som øker under en fiende når vi skyter, får fienden til å låse seg stå i ro når linjen er fylt helt opp. Vaklekraft/stagger power er med til å øke denne linjen raskere. Endret 7. juli 2021 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 Prøver å finne de siste xeno glyphs. Mener at tidligere var de merket på kartet som små trekanter. Nå er e aldri merket lengre, og selv i Biomer hvor jeg mangler 7stk fint jeg sjeldent 1 ny. Har fullført 3 av 6 Biomer. Nå er jeg så lei av å lete etter de siste 7-8 glyph-ene at jeg tror Platinum ryker. Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 14. juli 2021 Del Skrevet 14. juli 2021 7 hours ago, Tor Rasmussen said: Prøver å finne de siste xeno glyphs. Mener at tidligere var de merket på kartet som små trekanter. Nå er e aldri merket lengre, og selv i Biomer hvor jeg mangler 7stk fint jeg sjeldent 1 ny. Har fullført 3 av 6 Biomer. Nå er jeg så lei av å lete etter de siste 7-8 glyph-ene at jeg tror Platinum ryker. Har tatt pause selv etter 20+ runs med glyphs som mangler, veldig bra spill men skal fader meg ha flaks for å kose seg med platinum. 😂 Eneste negative jeg har å si om spillet igrunn, kunne kanskje vært vanskeligere eller mulighet til vanskelighetsgrad og litt lengre, tar jo ikke mange timene å gjøre et fullt run inkludert bosser. Har vel 2 biomer igjen selv, ene glyphen på siste området har jeg ikke funnet på sikkert 15 runs. Får bare ta en runde en gang i måneden så kommer den til slutt. ☺️ Heldigvis et spill man kan plukke opp av og til og fullføre kjapt om ikke annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå