Gå til innhold

Hvilke nett-butikker kan man stole på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spørs vel om du skal ha med eller uten binding...

Komplett er jo jævli greie på support og alt... Men de selger uten binding... Så det kan jo fort blir dyrt.. men det er jo best....

Men de fleste butikker som er kjente er jo til å stole på..

Trur telebutikken er bra... Har ikke prøvd kundeservice hos dem men... Virker bra.. jeg har handla der...

De fleste som har eksistert lenge er å stole på i alle fall :thumbs:

Lenke til kommentar

Har selv handlet av disse:

Multicom - meget bra, men ikke alltid så billig på mobil.

Telebutikken - er ett minus at en må betale med kredittkort, men ellers helt grei.

MPX - også helt grei

Itbutikken - her varierer prisene en del pga. det er en dansk butikk egentlig, så det kommer ann på valutakursene hva prisen er..de fortoller varene for deg..men de selger nesten bare nokia.

Lenke til kommentar

hvis du bor i asker/bærum kan det være greit å ta en titt innom IOshop de leverer gratis til folk i asker og bærum :) Har brukt dem en del ganger og det har alldri vært noen problemer med dem, fikk senest i går levert et compact flash 128mb på døra hos meg.

De er kanskje ikke de raskeste på å levere, men som sagt så blir det en del billigere hvis du bor i asker/bærum.

Har ikke prøvd kundeservicen deres enda, men den er sikkert grei.

Har alldri handlet hos noen andre nettbutikker, men mpx og komplett er sikkert greie.

Lenke til kommentar
hvis du bor i asker/bærum kan det være greit å ta en titt innom IOshop de leverer gratis til folk i asker og bærum :) Har brukt dem en del ganger og det har alldri vært noen problemer med dem, fikk senest i går levert et compact flash 128mb på døra hos meg.

De er kanskje ikke de raskeste på å levere, men som sagt så blir det en del billigere hvis du bor i asker/bærum.

Har ikke prøvd kundeservicen deres enda, men den er sikkert grei.

Har alldri handlet hos noen andre nettbutikker, men mpx og komplett er sikkert greie.

Den butikken var jo nesten like dyr som på elkløp el. lignende...

Lenke til kommentar

om du skal ha uten binding ville jeg kjøpt på komplett... der er de så UTROLIG bra på kundebehandling....

Er jo ikke noe feil med å betale med VISA... Blir jo bare billigere porto..

Kan teke meg hvor kjipt det er å drive nettbutikk nå folk ikke gidder å hente pakkene... dette slipper dem... kaller det bare smart jeg...

Lenke til kommentar

Følg prisguiden her på amobil og kjøp hos den billigste nettbutikken. Blir det noe galt med telefonen innen garantitiden tar du den til et autorisert værksted og viser kvittering. Jeg har handlet i nettbutikker i flere år, ikke noe vondt å si om noen av dem.

-Magnus

Lenke til kommentar
KOMPLETT ? dårlig på kundebehandling ?? Det må være lenge siden.. De var dårlige før, men har skjerma seg til å bli norges beste

Beklager og måtte være enig med han andre som kritiserte kundeservicen til Komplett. Men de har ett attitude problem blandt annet, og noen av dem har ikke helt forstått dette med bruken av angrerett innen fjorten dager, noe forbrukerloven jo gir rom for... Men klager du og kjefter nok, så får du ting igjennom men det burde ikke være så vanskelig... Men de er jo ganske greie på levering.... når de først får tingene inn på lager ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...