Coffie=JavaCode Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ja ja, dette er bare det sykeste, office 2004 for mac har flere muligheter enn Office 2004 for win. Selve flaggskipet til Bill Gates funker bedre for mac enn Win. Dette burde alle de fjomsene som er kritisk for mac på grunn at de ikke tror at de kan skrive i word få med seg! Vel, det er kanskje ikke så rart siden word var først et mac program. Lenke til kommentar
jseim Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jaaaaaaaa, Når tror man det kommer til kongeriket noreg? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jaaaaaaaa, Når tror man det kommer til kongeriket noreg? April, om jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
voice- Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvis MS bare kunne skru ned prisen litt...Office i dag koster 4.300,-, der er MYE mer enn jeg er villig til å betale. Da heller billige shareware-programmer. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 eneste jeg bruker av 2004 er outlook. genialt spam filter, og nydelig interface. word bruker jeg ekstremt lite faktisk,så jeg bryr meg lite om det har "flere funksjoner" på pc versjonen. Lenke til kommentar
quezaar Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Hvis MS bare kunne skru ned prisen litt...Office i dag koster 4.300,-, der er MYE mer enn jeg er villig til å betale. Da heller billige shareware-programmer. Dersom du er elev eller student får du Office til nedsatt pris. Vet ikke prisene på 2004-utgaven, men her er prisene på Office X fra Mac&Carry: - MS Office 10.0 Mac Skole 1.972,- - MS Office 10.0 Mac Student og lærer 1.593,- Så vidt jeg husker, så er eneste ulempen med student-utgavene at du ikke får med papirmanualer -- disse følger med på CD. Det var hvertfall slik for tre-fire år siden. Mulig dette har endret seg. Ellers er det vel mulig å bruke OpenOffice (www.openoffice.org). Har ikke prøvd det enda, men det skal takle det meste av nye Office-dokumenter har jeg hørt. Dessuten er det jo gratis. -Q Endret 7. januar 2004 av quezaar Lenke til kommentar
voice- Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Joda, OpenOffice virker bra, det, men MS Office har en stil og kvalitet som ingen annen office-programvare har klart å matche. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå