demtec Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg skal prøve å overklokke prosessoren min.. Men jeg har ett problem Hvor mye skal volten stå på? Mhz FSB da? osv... Info om maskinen min finner du under...!!! Soyo SY-KT600 Dragon Ultra Platinum AMD XP2600+ Thoroughbred 512 DDR-RAM 120GB HDD GeForce FX5200 Mvh demtec Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Har du lest guiden her på ok.no? Jeg kan uansett være så snill: øk fsb til maskinen blir ustabil, da trenger du å øk coreV. Men pass på, jo høyere volt, jo mer effekt og varme. Edit: Er det bare CPU du skal overklokke? I så fall kan du øke multiplier. Endret 6. januar 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
ShapeShifter Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvor langt kan man sette multiplier opp? Er det slik at FSB'en ikke skal settes over hz'en i RAM'en? Jeg har massevis av idiotiske spørsmål på lager, så hvis noen har lyst til å hjelpe en super-noob med å overklokke maskinvaren som står i signaturen min, er det bare å sende meg en PM eller eventuelt poste dem her. ShapeShifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå