peterjohn Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Hei, jeg har fått Ja til statsborgerskap søknad i det siste månad men når jeg har besøkte Passkontor, de spøre meg om Vedtak. Jeg ikke har fått Vedtak i Digipost. Vet du hvordan jeg kan få denne dokument ? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Prøv https://www.altinn.no/ Logg inn med MinID eller BankID. Hvis du ikke har BankID kan du bestille MinID og be om å få pin-koder pr post. Dette tar ikke mer enn noen dager. Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 5. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2021 Hei, Jeg kan ikke se noe dokument i Altinn. Hvordan jeg kan få vedtak av statsborgerskap som er ja. Dokument jeg har fått sier at det kommer vedtak i to uker men nå er det fire uker og jeg ikker har hørt noe fra UDI. Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 10. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2021 Hei, nå har jeg fått vedtak på digipost. Det kommer samme tid men er vanskelig å finne på digipost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå