akelbo Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Skal visstnok være fra spillets annonseringstrailer. Lekkede bilder hevder å vise frem Battlefield 6 Lenke til kommentar
Andres Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 takk og pris, er oppriktig lei WW1 og WW2 scenarioer, derfor har jeg droppet også cold of duty sine siste spill, vender vi tilbake til nåtiden eller fremtiden så blir det stas. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Meget klar for ett nytt BF spill nå 😃 1 Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Meget klar her også. Hoppet over ww1 og ww2 skvipet. Endret 3. mai 2021 av FiveInline 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Ser fram til dette😀 blir nok kjøpe ny PC til det her kommer😀 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Det første bildet, dersom det er denne "romraketten" som skytes opp fra rampen langt inn i bakgrunnen, så vil jeg være første bedreviter til å påpeke at det er rimelig usannsynlig med det skylaget og stormen som ligger over øya, at dethadde skjedd Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Dere vet at MW og BLCW vår moderne. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Er det Wake Island vi ser på det første bildet? Ser jo ut som en øy 🤔 1 Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Ser ikke ut som Wake Island. Wake Island var vel ganske flatt, om ikke helt flatt om jeg husker rett. Endret 3. mai 2021 av FiveInline Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Har egentlig ikke vært veldig fornøyd med et BF spill siden Bad Company 2. 2 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Battlefield 2142 var det siste beste for meg , å se tanksene komme på snøkartet og skjelve i frykt og høre kanonene dundre , var tider det . 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 veldig klar for nytt BF, men ikke helt overbevist at de fortsatt har det i seg å lage et skikkelig godt spill. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) 13 hours ago, Andres said: takk og pris, er oppriktig lei WW1 og WW2 scenarioer, derfor har jeg droppet også cold of duty sine siste spill, vender vi tilbake til nåtiden eller fremtiden så blir det stas. Fancy, jeg lengter etter ett skikkelig solid WW2-spill med realistisk story. Med tanke på økt maskinkraft kontra den tiden da "alle" lagde WW2-spill, så kunne det blitt interessant med faktisk enorme slag, hvor man genuint er en av mengden! Litt påvirket av at jeg spillte igjennom Brothers in Arms trilogien (som jo skulle være flere spill, spill 3 nevner jo tilgomed "to be continued"...) nylig. Enkelte ting fra spill tre gjør meg nysgjerrig på hvordan de ville klart å vist det håpløse med Bastogne på vinteren! Endret 3. mai 2021 av Stoddart Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Stoddart skrev (1 time siden): Fancy, jeg lengter etter ett skikkelig solid WW2-spill med realistisk story. Med tanke på økt maskinkraft kontra den tiden da "alle" lagde WW2-spill, så kunne det blitt interessant med faktisk enorme slag, hvor man genuint er en av mengden! Litt påvirket av at jeg spillte igjennom Brothers in Arms trilogien (som jo skulle være flere spill, spill 3 nevner jo tilgomed "to be continued"...) nylig. Enkelte ting fra spill tre gjør meg nysgjerrig på hvordan de ville klart å vist det håpløse med Bastogne på vinteren! Jeg personlig syns at WW1-2 gønnere er for spesifikke og kjedelige. Dessuten så syntes jeg at en moderne krig er kulere en noen 20åringer som drar til Europa for drepe noen tyskere. Det hadde vært kult om noen lagde et spill basert på Operation unthinkable, men mest fordi jeg elsker alternativ historie. Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 (endret) barezell skrev (11 timer siden): veldig klar for nytt BF, men ikke helt overbevist at de fortsatt har det i seg å lage et skikkelig godt spill. Er kjøretøyer tilsvarende BF4, så er mye gjort. Egentlig kunne de bare bygd videre på BF4 med nye kart, nye kjøretøy, nye moduser og oppdatert grafikk. Attack heli, anti air, osv må være på plass skal dette være interessant for min del. Jeg håper virkelig de går "all in" med kjøretøy. Endret 4. mai 2021 av FiveInline Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 https://www.dsogaming.com/news/battlefield-2021-to-be-officially-revealed-soon-first-initial-details/ Sitat Criterion and DICE LA are currently working with DICE on this project. Furthermore, the DICE team in Gothenburg is making adjustments and improvements to its technology. DICE LA er med, det lover meget bra! Jeg trodde de ikke var med på BF6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå