Gå til innhold

Skal kjøpe meg P4 Prescott

Rubex

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg skal nå ha meg en ny prosessor og hadde en P4 Prescott i tankene. Jeg leste artikkelen til hardware for noen dager siden, og ble sjokkert av prisen.

Jeg tenkte jeg skulle gå for en Pentium 4E 3,0 GHz, Prescott, Hyper-Threading Technology, 1 MB Cache, Socket 478 PGA, mod. nr. BX80546PG3000E til 2200kr hos ITbutikken.dk. I den sammenheng lurte jeg på følgende:

- Er dette den endelige prisen. (Vist jeg bestiller nå, får jeg den da til oppgitt pris?)

- Er dette en Boxed versjon slik at jeg slipper å kjøpe noen som helst form for

kjøling??

Takker for svar og tips! :)

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke sikker. I annen tråd her i forumet var det en del som mente at Itbutikken ville sette opp prisene så fort de får inn prosessorene på lager.

EDIT:

Slik jeg har erfart kommer alle Intel-prosessorere med vifte, hvis ikke noe annet er oppgitt (f.eks. bulk).

Endret av D-Xpert
Lenke til kommentar

Ok, men grunnen til at jeg spør er at det stod i artikkelen at prisene kommer til å stige i norge. Da lurte jeg også på om Itbutikken kan oppgi en pris (kr2200) for så å endre den etter at folk har bestillt den til prisen som først var oppgitt??

Lenke til kommentar

Saken er igrunn den at det er ikke sååå lenge til Intel skal senke prisene igjen, og da blir det enda billigere. Idag koster Prescott det samme som NW på samme MHz, akkurat som Intel har sagt den skal. Det som kan heve prisene noe er hvis dollar'n går opp, den er lav om dagen noe som gir oss billiger varer.

Lenke til kommentar

Tjah, er det ikke noen varehandelsregler som heter at du skal få en vare til den prisen du har kjøpt den for ??

Om du bestiller på web til f.eks 3981,- og de ikke har den på lager, så kan de vel ikke skru opp prisen til deg når de får den inn på lager., du har jo allerede kjøpt varen du.. handelen er avsluttet , du bare venter på leveransen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...