Eirik_R Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 nokon som har noko positivt eller negativt, først og fremst det siste, å seie om art.nr. 30-8102 og 30-8105 (dei er på same sida loddepenn og spiss) frå clas ohlsson? den gamle bolten tok seg ein tur til loddebolthimmelen då den vart for varm, og den vart veldig varm, så eit tips: ikkje la gamle boltar stå på for lenge (ein time-to timar- oppover Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 kjøpte meg nettop en 30-8100... den billigste... kan brukes til varmekniv og svipenn og litt av hvert har ikke testa den enda, men håper den ikke smelter med en gang Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 biltema har billige og gode loddestasjoner Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kjøpt nr 30-7740 og en ekstra tynn spiss der i dag. virker god. Kanskje litt bred spiss til finlodding på den du så på? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har en "Kraftixx" 30W. Var en presang så jeg vet ikke hvor den er kjøpt. Men den ser veldig ClasOhlson ut. Kjøpte ny spiss for litt siden. 32.7764 på ClasOhlson. Fungerte ihvertfall helt greit da jeg lodda fast en ledning til voltmod av KX7. Chip'en er ca 13mm lang og har 20 bein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå