Gå til innhold

R9800XT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6500 på 3dmark 03, har en 1 GB me minne og 2800+. Nå var kortet overklokket opp husker ikke om d var 430 eller 460 og 370 på minne. kjører nå på orginal setting. Det er jo kjapt nok til alle spill på markedet. Får me half life 2 men så i dag i hjemme PC at det ikke kom før september i år. :scared:

Vil nå si at det var en postiv overgang fra et 4800 Se kort! Koster nå penger og da. Men verdt det. Men venter du en måned så er jo prisen sunket enda mer. kjøpte mitt for 4700 og prisen er nede i 4200 nå?

Men svar på din post er at det er et VELDIG godt kort, bråker ikke mye på vanlige spill. Kjører du overklokket kan til tider vifta kjøre på dobbel hastighet. men ellers er det sinnsykt rolig. Leste også at du skulle kunne måle tempraturer og viftehastighet. Har enda ikke funnet noe? Noen som vet om det?

Men for all del har du et 9800, 9700 eller kanskje også 9600 trenger du ikke oppgraderingen. Vis ikke du har mye penger da!

Edit: sapphire kort!

Endret av warillion
Lenke til kommentar

Tester er ikke det samme som personlige erfaringer!

Jeg har bestilt det, i sammen med en athlon 64 3000+ og 1024 mb ram osv..!

Får det imorgen! ville bare høre noen siste meninger før jeg kan ha meninger selv... :D

Gleder meg sinnsykt til imorgen, og håper jeg ikke blir missfornøyd..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...