GoldlaXiE Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er det noen her på forumet med et R9800XT kort som er interessert i å dele sine erfaringer med dette kortet? Benchmark tester... Oppsettet dere har... Personlige meninger? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Ingen me dette kortet??? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hw.no hadde en test av dette kortet vs GF FX5950 Ultra. Gå til Tester og les selv, så får du svar på en del... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 jeg har dette kortet.. og vil virkelig kalle det perfekt!.. kjører med 2 nå med 2 skjermer på det kortet (vanlig ingang og dvi, + en dvi > vanlig konverter) det går knirkefritt.. og helt uten driverproblemer atpåtil.. har du råd.. LØP Å KJØP:) Lenke til kommentar
warillion Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) 6500 på 3dmark 03, har en 1 GB me minne og 2800+. Nå var kortet overklokket opp husker ikke om d var 430 eller 460 og 370 på minne. kjører nå på orginal setting. Det er jo kjapt nok til alle spill på markedet. Får me half life 2 men så i dag i hjemme PC at det ikke kom før september i år. Vil nå si at det var en postiv overgang fra et 4800 Se kort! Koster nå penger og da. Men verdt det. Men venter du en måned så er jo prisen sunket enda mer. kjøpte mitt for 4700 og prisen er nede i 4200 nå? Men svar på din post er at det er et VELDIG godt kort, bråker ikke mye på vanlige spill. Kjører du overklokket kan til tider vifta kjøre på dobbel hastighet. men ellers er det sinnsykt rolig. Leste også at du skulle kunne måle tempraturer og viftehastighet. Har enda ikke funnet noe? Noen som vet om det? Men for all del har du et 9800, 9700 eller kanskje også 9600 trenger du ikke oppgraderingen. Vis ikke du har mye penger da! Edit: sapphire kort! Endret 6. januar 2004 av warillion Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Tester er ikke det samme som personlige erfaringer! Jeg har bestilt det, i sammen med en athlon 64 3000+ og 1024 mb ram osv..! Får det imorgen! ville bare høre noen siste meninger før jeg kan ha meninger selv... Gleder meg sinnsykt til imorgen, og håper jeg ikke blir missfornøyd..! Lenke til kommentar
warillion Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det blir du nok ikke!!! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det blir du nok ikke!!! Nei tror ikke det, skulle øsnke det var meg det var snakk om. Lenke til kommentar
warillion Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jo men gled deg heller til Half Life 2 kommer ut. Kjøp et skikkelig kort da! Et som klarer å kjøre det også på skikkelig smooth og på høy resulution. Men så har nå verfall jeg fått med Half Life 2 til gode lapp også da! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 mitt asus 9800xt har så og si fungert feilfritt, meget bra kjøling på det Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Dey høres topp ut! skal på skolen nå.. kommer hjem klokka 15.30, så blir det rett ned på posten å hente.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå