jansh Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Strålesporing og DLSS har funnet veien inn i et av tidenes mest populære spill. Er det verdt FPS-kostnaden? FEATURE: Minecraft på steroider Lenke til kommentar
Frydenlund Melk Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 Grunnen til at det kan være noe forvirrende instruksjoner for å installere rtx betaen, er at Minecraft RTX har vært ute av beta siden desember 2020. Så det er bare å starte normale Minecraft Bedrock for Windows, så har du tilgang. Ikke noe behov for å installere betaen. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 Ser jo elendig ut både med og uten. 2 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 Jeg hadde gjerne spilt dette, om jeg kunne hatt min egen server som i Java-versjonen. Men spørs om jeg må prøve dette likevel bare for å se hva jeg går glipp av. 1 Lenke til kommentar
Marfu Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 Bare jeg som syntes det ser bedre ut uten? Syntes også det ser bedre ut med kortere tegnedistanse, mye mer stemning. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 Eksempelbildene var ikke spesielt gode og alt for ensformige. Prøv å binge og se på andre bilder. Det er områder som før var flate og dølle, som virkelig kommer til liv med RT. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 En gris som er bra ut er en gris som ser bra ut. Lenke til kommentar
Danielfiks Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Personlig bruker jeg bare shaders på java, dersom jeg vil ha effekten. Men pc-en hjemme er ikke kraftig nok uanseet. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå